تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804540078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله فاضل‌لنکرانی: برخی افراد با وجود افتخارات و سوابق روشن در نظام، ردصلاحیت شده‌اند / با یک سلیقه نمی‌توان کشور را به مقصد رساند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت‌الله فاضل‌لنکرانی: برخی افراد با وجود افتخارات و سوابق روشن در نظام، ردصلاحیت شده‌اند / با یک سلیقه نمی‌توان کشور را به مقصد رساند
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: تحقق خواسته‌های انقلاب نیازمند حضور سلایق و اندیشه‌های مختلف در چارچوب نظام اسلامی است.
آفتاب : رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: تحقق خواسته‌های انقلاب نیازمند حضور سلایق و اندیشه‌های مختلف در چارچوب نظام اسلامی است.


به گزارش آفتاب به نقل از انتخاب، آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی استان قم با تاکید بر اینکه مردم برای انتخابات اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، اظهار کرد: ملت از انتخابات حمایت می‌کنند و مسئولان باید با تلاش به رسالت‌های خود عمل کنند تا این مشارکت سیاسی ملت برگ برنده‌ای برای نظام بماند.


وی با اشاره به اینکه مردم باید با آگاهی به نمایندگان دلسوز انقلاب رای دهند، اضافه کرد: افرادی که تایید صلاحیت نمایندگان را بر عهده دارند باید با توجه به تاثیر تصمیم آنها در آینده انقلاب اسلامی رسالت خود را انجام دهند زیرا انتخابات به آبروی نظام گره خورده است.


این استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه مسئولان برگزاری انتخابات باید خداوند و قانون را ملاک عملکرد خود قرار دهند، گفت: در انتخابات باید از نیت‌های جناحی، سلیقه‌ای و شخصی پرهیز کرد زیرا حضور افراد با شرایط لازم در انتخابات حقوق قانونی و شرعی ملت است؛‌ اینکه حجتی برای نداشتن صلاحیت احراز نشده و بگوییم اصل بر عدم است، درست نیست زیرا باید عدم صلاحیت احراز شود.


به نوشته فارس، وی تحقیق از خویشاوندان و اطرافیان را از راهکارهای بررسی صلاحیت افراد برشمرد و اضافه کرد: برای ردصلاحیت افراد واجد شرایط باید حجتی قوی داشته باشیم به همین علت شورای نگهبان باید با دقت مضاعفی شرایط داوطلبان انتخابات را بررسی کند.


فاضل‌لنکرانی با بیان اینکه بر اساس سخنان رهبری اگر افراد واجد شرایط ردصلاحیت شوند، در حق مردم اجحاف شده است، یادآور شد: برخی افراد با وجود افتخارات و سوابق روشن در نظام، ردصلاحیت شده‌اند که برای این اقدام باید حجت کامل و دقیقی وجود داشته باشد.


وی بر حضور شخصیت‌های برجسته در خبرگان و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: مردم باید به دنبال افراد برجسته باشند تا بتوانند به مجلس اعتبار دهند، افراد غیر برجسته که جایگاه علمی و بینش سیاسی لازم را ندارند باید ردصلاحیت شوند.


فاضل‌لنکرانی سخنان برخی از نمایندگان را خجالت‌آور خواند و عنوان کرد: خبرگان به عنوان یکی از ارکان مهم نظام است که قوی‌ترین افراد علمی و سیاسی بدون وابستگی جناحی در آن حضور دارند.


رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه دشمن در انتظار انتخابات آینده است، اظهار کرد: در هر دوره حضور گسترده مردم دشمن را از اهدافش ناامید کرده است، با یک سلیقه نمی‌توان کشور را به مقصد رساند زیرا تحقق خواسته‌های انقلاب نیازمند حضور سلایق و اندیشه‌های مختلف در چارچوب نظام اسلامی است.











تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن