تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817288156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضمین آینده‌ی افراد مرهون ‌گذشتن از بحران نوجوانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تضمین آینده‌ی افراد مرهون ‌گذشتن از بحران نوجوانی استان‌ها > سمنان - اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشستی با محمدرضا خباز، استاندار سمنان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین محمدرضا خباز استاندار سمنان در جلسه برنامه «هم‌آیند کرسی سخن» گفت : نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع اعضای نوجوان به گوشه‌ای از زندگینامه‌ی خود پرداخت و عنوان کرد: اگر انسان بتواند دوران نوجوانی را که دوران بحران نامیده‌شده به سلامت پشت سر بگذارد آینده‌اش تضمین شده‌است.
استاندار سمنان برپایی جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولین استانی را بسیار مفید دانست و بیان داشت: امید است این ویژه‌برنامه‌ها در آینده، آثار مثبت خودش را به کشور اسلامی نشان دهد و شاهد پویایی نوجوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و دینی باشیم.
در ادامه اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، سؤالات خود را پیرامون موضوعات درسی و روز جامعه مطرح کردند و استاندار به تک‌تک آنها پاسخ گفت.
گفتنی است در نشست «هم‌آیند کرسی سخن»، 50 عضو نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، بسطام، گرمسار، ایوان‌کی، سرخه، مهدی‌شهر و شهمیرزاد، استاندار سمنان، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری، برخی از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی، مدیرکل کانون پرورش فکری، کارشناسان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حضور داشتند.
استاندار سمنان در پاسخ به سؤال اعضای نوجوان مبنی بر ایجاد نشاط اجتماعی، با تأکید بر اینکه آینده کشور به نوجوانان بستگی دارد، خواستار ایجاد شرایط تفریحی سالم و اسلامی برای نوجوانان شد.
محمدرضا خباز تصریح کرد: در کشور بالغ بر 30 میلیون جوان و نوجوان زیر 30 سال وجود دارد که باید برای آن‌ها تفریح‌های سالم و اسلامی در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه امروزه نوجوانان به لطف خدا و به برکت انقلاب و خون شهدا با صراحت می‌توانند مشکلات خود را در جامعه بیان کنند و آینده کشور را بسازند، اظهار داشت: شرایط سخن گفتن، انتقاد کردن و ابراز مسائل با عضویت در کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان میسر می‌شود و نوجوانان می‌توانند به راحتی در این کرسی‌ها و جلسات شرکت کنند.
استاندار سمنان در بخشی از سخنان خود خطاب به اعضای حاضر در نشست عنوان کرد: نوجوانان باید فرصت خود را مغتنم بشمارند و این نکته را در ذهن بسپارند که با برنامه‌ریزی و اعتماد به خداوند متعال، می‌توان بهترین شرایط را رقم زد.
ایشان یکی از راه‌های افزایش شادابی دانش‌آموزان را مفرح ساختن محیط‌های آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به معلمان، یکی از برنامه‌های مهم استانداری سمنان است و در این راستا در سال آینده برنامه بزرگداشت معلمان از سوی استانداری برگزار خواهد شد.
دکتر خباز همچنین با توجه به نیازها و انتظارات مطرح‌شده توسط اعضای نوجوان در ویژه‌برنامه «هم‌‌آیند کرسی سخن»، خواستار توجه ویژه به قشر معلمان شد و گفت: مشکل اصلی معلمان، مسائل اقتصادی نیست؛ بلکه باید جایگاه اجتماعی آن‌ها در جامعه ارتقا یابد.
وی در ادامه با اشاره به متورم بودن بدنه دولت، عنوان کرد: 85 درصد از بودجه‌ی کشور به دستگاه‌های دولتی اختصاص دارد و فقط 15درصد از بودجه، صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود، بنابراین هر شخص بر مبنای استعداد خود باید به دنبال شغل رود و نوجوانان باید انگیزه خود را بالا ببرند و به دنبال شغل دولتی نباشند.
استاندار سمنان در نشست «هم‌آیند کرسی سخن» از شهرداران استان سمنان خواست که فضاهای آموزشی در این استان را بهسازی کنند.
محمدرضا خباز تأکید کرد: ایجاد محیط‌های شاد و سالم یکی از ضروریات محیط‌های آموزشی استان سمنان است که باید به آن توجه شود.
وی با بیان اینکه نوجوانان از آینده‌سازان کشور هستند، خاطرنشان کرد: باید برای نوجوانان محیط‌های سالم و جذاب آموزشی را فراهم کرد تا با انگیزه بیشتری به کسب تحصیل بپردازند.
دکتر خباز با بیان اینکه اگر محیط سالم و مفرح برای جوانان و به‌ویژه نوجوانان فراهم باشد، آنان به راه‌های نادرست کشیده نمی‌شوند عنوان کرد: هریک از شهرداران استان سمنان موظف هستند تا پایان امسال، پنج مدرسه را رنگ‌آمیزی و طراحی کنند و تحویل دهند؛ چراکه اجرای این کار سبب می‌شود تا محیط‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مفرح و جذاب باشد.
در ادامه جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، ضمن خیرمقدم به استاندار و هیئت‌همراه با قرائت شعری از زنده‌یاد قیصر امین‌پور، هدف از پایه‌گذاری ویژه‌برنامه «هم‌آیند کرسی سخن» را علاوه بر ایجاد فضای نقد و پرسش و پاسخ برای ورود نوجوانان به عرصه‌های جدید، تقویت اعتماد به نفس، تقویت روحیه پرسشگری و کنجکاوی عنوان کرد و افزود: کرسی سخن برای اولین‌بار به ابتکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایه‌ریزی شده‌است.
جمال همچنین با تأکید بر این نکته که پایه و جان‌مایه اصلی انقلاب، نوجوانان هستند اظهار داشت: همه اعضا، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری در مسیری که پیش می‌روند یا راهی را خواهند یافت و یا راهی را خواهند ساخت. باید به نوجوانان توجه ویژه داشت و آن‌ها را در این مسیر و برای رسیدن به اهداف والای انسانی، راهنمایی کرد.
در پایان ویژه‌برنامه، سه عضو نوجوان کارگاه نقاشی، سفال‌گری و خوش‌نویسی، آثار خود را به استاندار اهدا کردند

کلید واژه ها: استان سمنان -




شنبه 10 بهمن 1394 - 15:07:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن