تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820904132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیمی: کاپیتان فولاد ناحق محروم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهیمی: کاپیتان فولاد ناحق محروم شده است
ابراهیمی می‌گوید او و چند بازیکن دیگر فولاد با مصدومیت به میدان رفته‌اند اما خوشحال‌اند توانسته‌اند برد شیرینی به دست آورند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی هافبک تیم فولاد در مورد بازی با استقلال خوزستان به خبرنگار ورزش سه در اهواز گفت: بازی خیلی سخت و نزدیکی بود، خدا را شکر با اینکه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم. در بازی دیروز دست اقای اسکوچیچ بسته بود و خود من هم روز قبل از بازی به مربی تیم گفتم که از ناحیه‌ای پاشنه‌ی پا درد دارم. دیروز تیم فولاد با وجود مصدومیت من و اسماعیل شریفات، اکبر ایمانی، چاگو همگی با درد و مصدویت بازی کردیم و جالبتر از ان همگی ما از ناحیه مچ پا دچار درد بودیم که به زمین تمرین برمی گرددولی همگی بچه‌ها با این همه مشکلات همدل شده بودیم که در این بازی به پیروزی برسیم و این مهم اتفاق افتاد.

ابراهیمی در مورد بازیکنان جدید این تیم نیز گفت: مهره‌های خوبی را تیم جذب کرد و جدای از این مساله رقابتی است که بازیکنان باهم دارند و الان هر کدام از بازیکنان برای پست خود باید بجنگد که امروز شاهد کیفیت بهتری از بعضی از بازیکنان شاهد بودیم و به نظر من این خیلی خوب است که بازیکنی که در زمین می‌باشد به این فکر بکند که بازیکنی هست که جای او را بگیرد.

ابراهیمی در مورد هواداران پرشور فولاد نیز افزود: حضور تماشاگران باعث افزایش انگیزه ما می‌شود و دیروز هواداران نشان دادند که اگر بخواهند هم دل و هم سو باشند می‌توانند تأثیر مستقیم در بازی داشته باشند و به نظر من کل باشگاه، هواداران و بازیکنان یک چرخه هستند و باید در یک مسیر و آن هم موفقیت فولاد قرار بگیرند.

هافبک-مهاجم قرمزهای اهواز در مورد حمایت هواداران از ایوب والی کاپیتان محروم فولاد گفت: همه بازیکنان دوست دارند اقای والی به تیم برگردد من هم روز قبل از بازی شنیدم که قرار است دقیقه چهار اقای والی را تشویق کنند و انشالله که ایشان هم برگردد من چند باری با ایشان دیدار کردم و از  شخصیت ایوب خبر دارم  و می دانم که چگونه ناخواسته محروم شدند، امیدوارم تجدید نظری بشود به نظر من ایوب به  ناحق محروم شده است و یک سال و چند ماه دور از میادین بوده به شخصه احترام خاصی برای ایشان قائلم. آقای والی آدم باشخصیت و محترمی است و انشالله این بازیکن بومی به زودی به فولاد برگردد و بتواند به ما در ادامه‌ای مسابقات کمک کند. از هواداران فولاد تشکر می‌کنم که یاد بازیکنان نظیر ایوب والی هستند.


11:29  1394/11/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن