تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت درحال بررسی پیشنهادات امیری است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نفت درحال بررسی پیشنهادات امیری است
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره جدایی احتمالی وحید امیری از این تیم گفت: امیری فقط تا پایان فصل قرارداد دارد و باشگاه بهترین تصمیم را در این باره می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم ایرانیان در گفتگو با مهر، در خصوص شکست خانگی تیم نفت برابر سیاه جامگان یادآور شد: ما در این بازی خوب کار کردیم ولی نتوانستیم از موقعیت های خودمان به خوبی استفاده کنیم. ضمن اینکه گل به خودی کار ما را خراب کرد. حتی چند موقعیت تک به تک هم داشتیم. در هر صورت فوتبال همین است و باید به فکر دیدارهای آتی باشیم.

وی درباره نیمکت نشینی بیرانوند در این مسابقه عنوان کرد: بیرانوند در هفته های بعد با نظر کادر فنی به ترکیب تیم باز می گردد. بعد از اتفاقاتی که برای وی درباره پیوستن به پرسپولیس رخ داده بود شرایط طوری پیش رفت که کادر فنی صلاح دید روی نیمکت بنشیند و به زودی اوضاع خوب خواهد شد.

سرپرست تیم نفت در خصوص پیشنهاد یک باشگاه چینی به وحید امیری گفت: پیشنهاد امیری فقط از یک باشگاه چینی نیست و او از یکی دو تیم دیگر هم پیشنهاد دارد. امیری برای نفت خیلی زحمت کشیده و از نظر اخلاقی هم یک بازیکن الگو است. همه باشگاه نفت او را دوست دارند و باشگاه بهترین تصمیم را در این باره می گیرد.

ایرانیان تاکید کرد: امیری تنها تا پایان فصل با نفت قرارداد دارد و خودش هم عنوان کرد هر تصمیمی باشگاه بگیرد به آن احترام می گذارد. باشگاه در حال بررسی پیشنهادات است و به زودی بهترین تصمیم را می گیرد تا هم باشگاه ضرر نکند و هم امیری متضرر نشود.



10:26  1394/11/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن