تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819890125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کل دادگستری قزوین: حضور مردم در انتخابات یکی از مهمترین مؤلفه‌های ماندگاری انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کل دادگستری قزوین:
حضور مردم در انتخابات یکی از مهمترین مؤلفه‌های ماندگاری انقلاب است
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: یکی از مهمترین مقوله و مؤلفه‌های ماندگاری انقلاب، حضور مردم در انتخابات است که با رأی خود در سرنوشت کشور دخیل بوده و حضور آنان در انتخابات از شاخص‌های مهم سیاسی و اجتماعی است.

خبرگزاری فارس: حضور مردم در انتخابات یکی از مهمترین مؤلفه‌های ماندگاری انقلاب است



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو اسفند ماه سال جاری اظهار کرد: این روزها شاهد مسائل انتخاباتی کشور بوده و با همدلی، هم‌زبانی و با توجه به تقارن ایام‌الله دهه فجر مردم باید از این فرصت برای مشارکت حداکثری خود بهترین بهره را ببرند. وی بیان کرد: امروز بار دیگر شاهد یک امر مهم، خطیر و سرنوشت‌ساز در کشور هستیم و باید مردم جامعه با تأسی گرفتن از خون شهدا و نگرش و بینش مقام معظم رهبری راه امام خمینی (ره) را ادامه داده و بینش و نگرش دقیقی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه مردم ایران با آرای خود مقدمات حضور، مشارکت و انتخاب افراد را در مجالس رقم می‌زنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در عرصه انتخابات نیز شاهد وحدت، انسجام شکوه و مشارکت بالای آنان باشیم. انصاری با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات رعایت قانون و اخلاق‌مداری لازمه و اساس کار است، مطرح کرد: تمام دست‌اندرکاران حوزه اجرا، نظارت و مردم باید تلاش کنند و همه کسانی که به عرصه انتخابات ورود پیدا می‌کنند باید با انتخاب فرد اصلح برای این انقلاب و نظام گام مؤثری بردارند. این مسئول تصریح کرد: امید است با برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم، پایه‌های انقلاب را تقویت کرده و الگوی عملی مردم‌سالاری دینی را در بین ملت ایران به نمایش بگذاریم. رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در روند تسریع انتخابات تشریح کرد: از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم تا روند انتخابات، ستاد انتخابات و دیگر دست‌اندرکاران را در این امر مهم یاری کنند. انصاری تأکید کرد: تقوا عنصر بی‌بدیلی است که از این رو باید آن را در انتخابات مدنظر قرار دهیم چراکه تقوا دایره‌ای است که همه چیز را در حول محور خود قرار داده و مسائل اجتماعی نیز در همین راستا قرار گرفته است. وی با بیان اینکه رعایت قانون در تمام مراحل انتخابات اصل مهمی است، عنوان کرد: این مهم از سوی مقام معظم رهبری با تبیین موضوع حق‌الناس مورد تأکید و سفارش قرار داده شده است در نتیجه همه باید بدانیم که در اجرای انتخاباتی که شاکله آن سلامت، صحت و رأی مردم است باید اهتمام لازم را داشته باشیم. رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: در تبلیغات انتخابات بعضاً سیاه نمایی‌ها بیشتر می‌شود که مشکلات را بیش از آنچه که هست نشان دهند و بگویند که ما این مشکلات را حل می‌کنیم و وعد‌ه‌های غیرقانونی و نادرستی می‌دهند که چنین موارد به هیچ وجه پذیرفته نیست و قطع به یقین با متخلفان مطابق قانون برخورد قانونی صورت می‌گیرد. انصاری یادآور شد: انتخابات ارکانی دارد که ارکان آن مجریان و ناظران انتخابات، نامزدها، طرفداران و مردم هستند و همه این افراد باید گوش به فرمان رهبری بوده و طبق فرامین ایشان عمل کنند. این مسئول با بیان اینکه در انتخابات، انتخاب درست موجب ماندگاری و تنومندی این انقلاب شده و نقش مهمی در آبادانی کشور ایفا می‌کند، اضافه کرد: یکی از مهمترین مقوله و مؤلفه‌های ماندگاری انقلاب، حضور مردم در انتخابات است که با رأی خود در سرنوشت کشور دخیل بوده و حضور آنان در انتخابات از شاخص‌های مهم سیاسی و اجتماعی است.

94/11/10 - 09:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن