تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812891096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان خبر داد 15 بهمن‌ماه؛ مهلت بیمه‌پذیری محصولات باغی در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان خبر داد
15 بهمن‌ماه؛ مهلت بیمه‌پذیری محصولات باغی در زنجان
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان از تمدید مهلت بیمه‌پذیری محصولات باغی تا 15 بهمن ماه در این استان خبر داد و گفت: بیمه محصولات زراعی در زنجان 19 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری فارس: 15 بهمن‌ماه؛ مهلت بیمه‌پذیری محصولات باغی در زنجان



رامین موسی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی سال زراعی جاری تعداد بیمه‌گذاران محصولات زراعی ( گندم، جو و کلزا) در استان زنجان در مجموع به 6 هزار و 544 نفر رسید که در این زمینه 120 هزار و 108 هکتار از محصولات زراعی زیر پوشش بیمه قرار گرفت. وی تعداد بیمه‌گذاران محصولات زراعی طی سال زراعی گذشته در استان زنجان را 5 هزار و 505 نفر اعلام و تصریح کرد: سال گذشته 100 هزار و 633 هکتار محصول زراعی توسط این تعداد بیمه‌گذار در استان زیر پوشش بیمه قرار گرفت. مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان متذکر شد: مقایسه سطح پوشش بیمه‌ای محصولات زراعی طی سال زراعی گذشته و امسال نشان می‌دهد که بیمه این محصولات در استان زنجان از رشد 19 درصدی برخوردار بوده است. موسی‌خانی در ادامه از تمدید مهلت بیمه‌پذیری محصولات باغی در استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: باغداران استان برای بیمه محصولات خود تا 15 بهمن‌ماه جاری فرصت دارند. وی با اشاره به اینکه امسال بیمه محصولات باغی در استان زنجان بدون اعمال شرایط حق بیمه پلکانی و بدون پرداخت حق بیمه انجام می‌گیرد، بیان داشت: حق بیمه محصولات باغی امسال از محل طلب غرامت‌ها پرداخت می‌شود. موسی‌خانی افزود: سال زراعی گذشته با اعمال شرایط حق بیمه پلکانی، به ازای هر 10 روز تأخیر کشاورزان برای بیمه محصولات خود و صدور بیمه‌نامه 10 درصد حق بیمه افزایش پیدا می‌کرد که امسال این شرایط در روند بیمه محصولات مختلف اعمال نشده است. مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر غرامت همه محصولات زراعی (برنج، جو و کلزا) به غیر از گندم در مناطق مختلف استان زنجان پرداخت شده است. موسی‌خانی خاطرنشان کرد: عمده غرامت‌های محصول گندم نیز به بیمه‌گذاران خسارت دیده در شهرستان سلطانیه پرداخت شده و سایر شهرستان‌ها به دلیل عدم تأمین اعتبار هنوز پرداخت نشده است. وی به پرداخت غرامت 38 میلیارد ریالی در حوزه دام، طیور و آبزیان استان زنجان اشاره و عنوان کرد: در حوزه زراعت و باغات نیز تاکنون 15 میلیارد ریال به بیمه‌گذاران خسارت دیده استان غرامت پرداخت شده است. موسی‌خانی گفت: در حال حاضر صندوق بیمه محصولات کشاورزی در استان زنجان موفق به پرداخت 53 میلیارد ریال از غرامت‌های کشاورزان استان در حوزه‌های مختلف شده است.

94/11/10 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن