تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803117751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت یزد: نعمت ولایت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت یزد:
نعمت ولایت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است
امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری برای ملت مسلمان به همراه داشت، گفت: بزرگترین و اصلی‌ترین نعمت و دستاورد انقلاب اسلامی، نعمت ولایت است.

خبرگزاری فارس: نعمت ولایت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است



به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تاکید بر اینکه جایگاه شورای نگهبان، جایگاهی والا است که امام و رهبری بر آن تاکید داشته‌اند، اظهار داشت: همه باید در برابر قانون تمکین کنند و همه باید اعتراضات خود را از مجاری قانونی ارائه کنند. وی با اشاره به اینکه عده‌ای زمزمه‌هایی در مورد نظارت بر رهبری را مطرح می‌کنند، عنوان کرد: تنها ائمه معصومین هستند که عملکرد آنها قابل نقد نیست زیرا آنها از هرگونه خطا و اشتباه معصوم هستند اما موضوع مهم این است که چه کسی می‌خواهد بر عملکرد رهبری نظارت کند. وی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد این کار را انجام دهد، باید اعلم‌تر از رهبری باشد که چنین فردی در حال حاضر نداریم. امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: همان افرادی که نظارت بر عملکرد رهبری را مطرح کرده‌اند و احتمالا خود می‌خواهند این نظارت را بر عهده بگیرند، ابتدا بهتر است بر اولاد خود نظارت کنند. آیت‌اللهی تصریح کرد: این افراد زمانی که فرزندانشان در فتنه 88، علیه نظام اسلامی شعار می‌دادند، در سکوت به سر می‌بردند و هیچ نظارتی بر فرزندان خود نداشتند حال چگونه است که می‌خواهند بر رهبری نظارت کنند. وی خاطرنشان کرد: ما ملت ایران با صلابت اعلام می‌کنیم که هرکس بخواهد عبا از دوش مقام معظم رهبری بردارد، چنان طوفانی به‌پا خواهیم کرد که تمام دشمنان اسلام و نظام در آن نیست و نابود شوند. آیت‌اللهی تصریح کرد: نعمت ولایت که امروز بر سر ماست، بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به ما ارزانی داشته و اگر امروز امنیت، آسایش و آرامش بر کشور ما در شرایط بد و نا امن منطقه، حاکم است، به خاطر وجود نعمت ولایت و رهبری است. امام جمعه موقت یزد عنوان کرد: امام زمان (عج) در زمان غیبت راه را به ما نشان دادند و شاخص اصلی را ولایت فقیه معرفی کردند و امروز همه ما اگر مسلمانیم باید تبعیت از ولایت را سرلوحه امور خود قرار دهیم. آیت‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ملت ایران در طول سال‌های مبارزات خود علیه رژیم پهلوی، با تبعیت از ولی‌فقیه زمان خود به پیروزی رسید و امروز نیز رمز استمرار این پیروزی، تبعیت از ولایت‌ فقیه است. امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری برای ملت مسلمان به همراه داشت، گفت: بزرگترین و اصلی‌ترین نعمت و دستاورد انقلاب اسلامی، نعمت ولایت است. وی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران همواره این نعمت بزرگ را ارج می‌نهد و قدردان آن است و تا جان در بدن دارد، در رکاب رهبری و گوش به فرمان رهبری خواهد بود و هر دستی که بخواهد با جایگاه رهبری و ولایت تعرض کند را قطع خواهد کرد. امام جمعه موقت یزد در مورد لغو تحریم‌ها نیز اظهار داشت: دشمنی‌های آمریکا هرگز تمامی ندارد بنابراین دولت و ملت مراقب نیرنگ‌ها و دسیسه‌های نو به نوی آمریکا باشند.

94/11/09 - 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن