تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813528184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحیدری: آمادگی حضور در تمرینات استقلال را ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران که پس از مدت ها رنج و بیماری در تمرینات این تیم حاضر شده است، می گوید که وظیفه داشته تا در تمرین استقلال حاضر شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور پورحیدری بعد از حضور در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران درباره وضعیتش، گفت: کسالتی دارم، ولی به هر حال باید سر تمرین می آمدم تا مسائل را پیگیری کنم. پانزده روز در بیمارستان بستری بودم و الان هم درمانم را پیگیری می کنم، اما آمادگی این را ندارم که هر روز به سر تمرین تیم بیایم. امیدوارم که بهتر شوم تا در کنار تیم باشم.
وی ا دا مه داد: وظیفه ام است که به سر تمرین بیایم و این کار را به خاطر مردم انجام می دهم. این باشگاه متعلق به مردم است و من نسبت به آن وظیفه دارم.
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازی های این تیم را در خانه پیگیری می کرده است یا نه؟ گفت: بله. در خانه بازی ها را تماشا می کردم. من حتی یک روز فقط به پایان عمرم باقی مانده باشد وظیفه دارم به تمرین بیایم. واقعا دلم برای حضور در کنار استقلالی ها تنگ شده است.
او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه احساسی دارد، گفت: احساس خیلی خوبی دارم و از حضور در سر تمرین خوشحال هستم. من باید بیایم و وضعیت تیم را ببینم و الان هم از حضور در اینجا خوشحالم.
پورحیدری در پاسخ ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
پورحیدری: آمادگی حضور در تمرینات استقلال را ندارم






جمعه ، ۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن