تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805292899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت حاجی آباد: تخریب شورای نگهبان تخریب اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت حاجی آباد:
تخریب شورای نگهبان تخریب اسلام است
امام جمعه موقت حاجی‌آباد گفت: برخلاف عملکرد شورای نگهبان حرف زدن و تخریب آن، تخریب اسلام است، شورای نگهبان باید افراد شایسته را تایید و افرادی که صلاحیت ندارند را از صحنه خارج کند و همه جای دنیا قانون همین است.

خبرگزاری فارس: تخریب شورای نگهبان تخریب اسلام است



به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی آباد، حجت الاسلام مهدی صادقی  در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان اظهار داشت: انقلابی که در ایران شکل گرفت ریشه در باورها و اعتقادات مردم داشت، انقلاب ایران اسلامی صرفا قیام علیه نظام شاهنشاهی نبود بلکه قیام علیه همه ظالمین عالم بود. وی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: حدود 1400 سال است در همیشه عالم هجمه علیه مسلمانان بوده، هست و در آینده نیز خواهد بود زیرا دین مبین اسلام سد راه است برای کسانی که صرفا می‌خواهند به متاع دنیوی برسند و زورگویی کنند. صادقی افزود: انسان دارای عزت است و نباید سر تسلیم در مقابل ظلم و زورگویی فرود آورد، حدود 1400 سال است هر جای دنیا انسانی بلند شد و حرف حقی را به زبان آورد خواستند آن را سرکوب کنند تا برای اسلام رشد پیدا نکند. وی ادامه داد: در اسلام فراز و نشیب‌هایی بوده و این کشتارها، جنایت‌ها و ظلم‌ها ادامه داشته است تا زمانی که امام خمینی (ره) پرچم اسلام را برافراشت و تجدید کننده دوباره اسلام شد و بیدار کننده مسلمانان از خواب غفلت و فرمودند این روند باطل که هر کجا هر شخصی حرف حقی از زبانش بیرون آمد گردنش را بزنند باید متوقف شود و ما باید تاریخ را از نو بنویسیم. وی تصریح کرد: باید قدر این انقلاب را بدانیم و در مقابل آن احساس مسئولیت کنیم. لذا باید همه‌ اقشار جامعه در برگزار کردن باشکوه جشن‌ها تلاش و همکاری کنند. وی در ادامه افزود: دشمن هرکاری می‌کند تا جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی سرد کند در حالی که جوانان ما هوشیارتر از این حرف‌ها هستند. صادقی به مهم خواندن نقش آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: این نهاد باید انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کند، باید وارد مدارس شد و جرقه‌ی انقلاب را از همان ابتدا در ذهن جوانان و نوجوانان زد، اگر ما این جرقه را نزنیم دشمن به نفع خود خواهد زد، لذا باید در ترویج انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنیم. امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضرت امام (ره) فرموده‌اند: برخلاف عملکرد شورای نگهبان حرف زدن و تخریب شورای نگهبان خواسته یا ناخواسته، تخریب اسلام است. شورای نگهبان دید نظارتی دارد و باید خوب نظارت کند. لذا شورای نگهبان باید افراد شایسته را تایید و افرادی که صلاحیت ندارند را از صحنه خارج کند و همه جای دنیا قانون همین است. وی در ادامه گفت: شورای نگهبان باید کسانی را به ما معرفی کند که اینها اگر تریبونی به دستشان افتاد و در جایگاهی قرار گرفتند بدانیم خود را سپر بلای کشور، اسلام، نظام و اعتقادات کشور می‌کنند نه اینکه خودشان مشکلی بر مشکلات کشور بیفزایند. صادقی در پایان خاطرنشان کرد: پشتوانه این قانون ملتی شریف و فهیم است و نخواهند گذاشت هرکس با هر ایده پشت تریبون قرار بگیرد و  علیه کشور حرف بزند. لذا کسانی که تریبونی در اختیار دارند مراقب باشند. خصوصا خواص، با آبرو و حیثیت خود بازی نکنند.

94/11/09 - 16:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن