تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف در خراسان رضوی حادثه ساز شد/مشهدالرضا(ع) جامه سپید برتن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طی ۲۴ ساعت گذشته؛
برف در خراسان رضوی حادثه ساز شد/مشهدالرضا(ع) جامه سپید برتن کرد

برف مشهد


شناسهٔ خبر: 3036542 - جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
استانها > خراسان رضوی

مشهد-شهر مقدس مشهد که از روز گذشته با بارش برف جامعه سپید بر تن کرده است علاوه بر خوشحالی بسیاری از کشاورزان اما با حوادث مختلفی از جمله خروج یک هواپیما از باند و سوانح دیگر همراه بود. به گزارش خبرنگار مهر، با بارش برف از روز گذشته و لغزندگی معابر نخستین حادثه مقارن ساعت ۲۰ بامداد پنجشنبه با خروج هواپیمای اصفهان-مشهد در حالی که قصد داشت بر باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد فرود بیاید رقم خورد. هواپیمای بوئینگ ام. دی متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس هنگام فرود بر روی باند به دلیل لغزندگی به خارج از باند منحرف شد و بر اثر این سانحه علاوه بر صدمات جدی به بدنه هواپیما تعداد ۷ نفر از مسافران بر اثر ضربات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند. برخورد خودرو ها ۴ مصدوم بر جای گذاشت شامگاه پنچشنبه همچنین لغزندگی معابر علاوه بر مصدومیت عابران در پیاده رو های سطح شهر موجب انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در مسیر اصلی و برخورد این خودرو با ستون پل روگذر دربلوار مجلسی غربی شد که این سانحه منجر به حبس راننده این وسیله نقلیه داخل کابین شد. سانحه رانندگی شب گذشته و شدت ضربات وارده موجب مصدومیت راننده خودروی ۲۰۶ شد که در نهایت با حضور نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این راننده محبوس در میان آهن پاره های کابین نجات و به مراکز درمانی منتقل شد. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این رابطه به مهر گفت: ستاد فرماندهی این سازمان شب گذشته امدادگران و گروه پیشگیری از حریق ایستگاه های دو  و ۴۴ را با امکانات و تجهیزات کامل برای نجات این راننده محبوس به محل حادثه اعزام کرد و نسبت به ایمن سازی محل اقدام کرد.

آتش پاد دوم حسن جعفری همچنین از برخورد دو خودروی دیگر در محل پل دانشجو خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه نیزشامگاه پنجشنبه سه نفر مصدوم شدند. وی در تشریح جزئیات این حادثه نیز گفت: دقایق پایانی شب گذشته برخورد دو دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ و تیبا روی پل دانشجو موجب  مصدومیت سه نفر از شهروندان شد که با اعزام نجاتگران و گروه پیشگیری از حریق ایستگاه پنج به محل حادثه به سانحه دیدگان امداد رسانی شد. جاده های خراسان رضوی حادثه ساز شد بارش برف و کولاک شدید که بسیاری از مناطق سردسیر و جاده های خراسان رضوی را در طی دو روز گذشته در بر گرفته است همچنین موجب واژگونی بسیاری از خودرو ها در محور های ارتباطی استان شد. سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه شب گذشته بارش برف بسیاری از مسافران را در محور های جوین، سبزوار، قوچان، درگز و تربت جام  را زمینگیر کرد افزود: امداد گران جمعیت هلال احمر در همین راستا به سرنشینان ۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده های استان کمک کردند.

مرتضی محمودی با اشاره به واژگونی پنج خوردو بر اثر بارش برف و لغزندگی جاده گفت: در این حوادث یک دستگاه خودرو تویوتا در جاده فریمان، یک دستگاه سمند در جاده تربت حیدریه و همچنین دو دستگاه خودرو تریلی و پژو ۴۰۵ در جاده های نقاب، جوین و تربت جام واژگون شدند. «جو» خراسان رضوی آرام می شود رییس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی در همین رابطه اظهار کرد: نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از روی استان است که با خروج این سامانه از روز جمعه موب کاهش ناپایداری ها و حاکم شدن جو آرام همراه با افزایش نسبی دمای روزانه برای غالب نقاط استان خواهد شد. یحیی قائنی پور برای نواحی مرکزی، شمالی و جنوبی استان هوای ابری و مه آلود و گاهی در اوایل وقت در برخی نقاط  بارش خفیف برف و وزش باد پیش بینی کرد.  وی با بیان اینکه به دلیل تشکیل مه در بیشترنقاط استان کاهش دید افقی نیز دور از انتظار نیست بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه هواشناسی فریمان و به مقدار ۸.۲ میلیمتر گزارش شده است. قائنی پور اظهار کرد: شهرستان فریمان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای۱۴ درجه سلسیوس زیر صفر سرد ترین و شهرستان خلیل آباد  با حداکثر دمای ۱۰ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان گزارش شده است.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن