تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلل بایرن برای تمدید قرارداد کینگزلی کومان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تعلل بایرن برای تمدید قرارداد کینگزلی کومان
باشگاه بایرن مونیخ پیرامون آینده بازیکن جوان فرانسوی اش در این تیم تصمیم گیری نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان هافبک فرانسوی یوونتوس که به مدت دو سال به طور قرضی به بایرن مونیخ پیوسته است، نمایش قابل قبولی در تیم آلمانی داشته و مورد تحسین کارشناسان فوتبال آلمان قرار گرفته است.
با این حال مسئولان بایرن مونیخ هنوز مذاکرات خود را پیرامون آینده این بازیکن با مدیربرنامه های او آغاز نکرده اند. بایرن مونیخ اگر می خواهد پس از دو فصل قرارداد کومان را دائمی کند، باید 21 میلیون یورو به یوونتوس بپردازد. یوونتوس کومان را با قردادی آزاد از پی اس جی فرانسه به خدمت گرفته است.

فرانسوا ژیل، مدیر برنامه های کومان، پیرامون همین مسئله به سایت گل گفت:" بایرن مونیخ هنوز هیچ صحبتی با ما پیرامون برنامه هایش برای کومان پس از سال 2017 نداشته است."

کومان خود ماه گذشته از تمایل برای حضور بلند مدت در بایرن مونیخ پرده برداشته بود:" می خواهم سال های زیادی را در بایرن مونیخ حضور داشته باشم."



18:18  1394/11/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن