تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820266163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خود برنامه ششم هنوز به دست مجلس نرسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:حزب موتلفه اسلامی: رئیس فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در مجلس گفت: آنچه که دولت باید تحت عنوان برنامه ششم توسعه به مجلس تقدیم می کرد را نیاورده است.
عبدالرضا مصری در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه دولت باید برنامه ششم توسعه را حداکثر تا مرداد 94 به مجلس می داد تا مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: مجلس نیز باید تا اوایل آذر برنامه را بررسی می کرد تا به قانون برنامه ششم تبدیل شود.

وی افزود: پس از این روند دولت باید تا 15 آذر لایحه بودجه 95 را تقدیم مجلس می کرد تا مجلس بر اساس قانون ششم توسعه، لایحه بودجه 95 را تصویب کند.

به گفته نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، دولت به دلیل مشکلات اقتصادی و سیاسی که داشت هر دو برنامه را 10 روز قبل یکجا تقدیم مجلس کرد که باعث شده فرصت ها از دست برود.

مصری معتقد است، مجلس ابتدا باید قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کند و بعد سراغ لایحه بودجه 95 برود که زمان کافی برای این کار وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آنچه که دولت به عنوان برنامه ششم توسعه به مجلس تقدیم کرده یکسری احکام مورد نیاز برای اجرای برنامه است و خود برنامه به دست مجلس نرسیده است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به اینکه بر اساس قانون باید در برنامه توسعه همه اهداف و سیاست ها با شاخص ... [ مشاهده متن کامل خبر در رسانه حزب موتلفه اسلامی ]

پنجشنبه ، ۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حزب موتلفه اسلامی]
[مشاهده در: www.shoma-weekly.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن