تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس قوه قضائيه: دشمنان اقتدار و صلابت ايران را نشانه گرفته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رئيس قوه قضائيه: دشمنان اقتدار و صلابت ايران را نشانه گرفته‌اند
قوه قضائيه، جمهوري اسلامي ايران را يكي از تأثير‌گذارترين كشورهاي جهان به اذعان دوست و دشمن دانست و گفت: دشمنان، اقتدار و صلابت جمهوري اسلامي ايران را نشانه گرفته‌اند و همه مردم و مسئولان بايد بيدار و هوشيار باشند و توطئه‌هاي دشمن را رصد كنند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي قوه قضائيه، آيت‌الله آملي‌لاريجاني در مراسم يادمان حماسه شهداي ششم بهمن 1360 آمل با گراميداشت ياد و خاطره مقاومت مردم آمل در ششم بهمن سال 1360 و شهداي آن حماسه، راز مقاومت و ايستادگي ملت ايران در برابر دشمنان را ايمان به خدا و بصيرت و آمادگي براي جهاد در راه خدا ذكر كرد و گفت: ايمان، بصيرت و جهاد در راه خدا سه ركن پيروزي بر تمام سياهي‌ها، نفاق و كفر است و اين سنت و وعده الهي هنوز هم حاكم و در همه جا جاري و ساري است. آيت‌الله لاريجاني غفلت‌هاي فراوان انسان در زندگي روزمره دنيوي و تلاش براي دستيابي به پست و مقام و ثروت بدون توجه به امور اخلاقي و تزكيه نفس را از موانع جدي دور شدن از مسير حقيقت و نور الهي برشمرد و تصريح كرد: خداوند متعال كساني را كه در اين دنيا به دنبال امور دنيوي از جمله پست و مقام هستند از زيان‌كاران دانسته است و در مقابل وعده داده است كه با عمل صالح و ايمان به خداوند حتي سيئات انسان نيز به حسنات تبديل مي‌شود. رئيس قوه قضائيه در ادامه به جايگاه رفيع جهاد در راه خدا و مقام و مرتبت شهدا اشاره كرد و گفت: شهدا در معامله‌اي حقيقي با خدا آنچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با جهاد در راه خدا و شهادت خود مسير سعادت و توفيق را براي انسان‌ها ايجاد كردند.
‌ رئيس دستگاه قضا تأكيد كرد: دشمن سعي دارد با ترويج سكولاريسم و جدايي دين از سياست و حكومت و دامن زدن به اين موضوع از طريق رسانه‌ها، مردم و جوانان ما را به سكوت و انفعال بكشاند و در اين راه صدها كانال ماهواره‌اي فارسي‌زبان ايجاد كرده كه قطعاً چنين تلاشي براي رضاي خدا نيست.





تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن