تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815540763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد درمسیر چالوس - کرج تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تردد درمسیر چالوس - کرج تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: تردد در مسیر چالوس - کرج به علت کاهش شدید دما و همچنین بارش برف تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
آفتاب : رضا کاوه عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اکنون در ارتفاعات این مسیر بارش برف را شاهد هستیم که ارتفاع برف در منطقه کندوان به بیش از 20 سانتیمتر رسیده است.


وی با اشاره به بارش برف و یخبندان در منطقه سیاه بیشه و تونل کندوان در مسیر چالوس - کرج از روان بودن تردد در این مسیر خبر داد.


کاوه با اشاره به ادامه بارش برف و یخبندان در این مسیر افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی پلیس و ماموران راهداری توجه کنند.


رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس تصریح کرد: نیروهای راهداری با تلاش فراوان در این محور مشغول فعالیت هستند تا این مسیر برای تردد خودروها در بهترین شرایط باشد. 


مسئول هواشناسی سیاه بیشه گفت: هم اکنون منطقه سیاه بیشه برفی است و این وضعیت تا فردا صبح ادامه خواهد داشت و در روزهای پنجشنبه و جمعه هوا صاف همراه با وزش باد سرد خواهد بود. 


کرمعلی اسدی افزود: در حال حاضر دما سیاه بیشه هشت درجه سانتیگراد زیر صفر است و پیش بینی می شود امشب به 11 درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.











تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن