تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816202922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید نماینده ویژه فیفا از سازمان لیگ فوتبال و مرکز ایفمارک


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: بازدید نماینده ویژه فیفا از سازمان لیگ فوتبال و مرکز ایفمارک
بازدید نماینده ویژه فیفا از سازمان لیگ فوتبال و مرکز ایفمارک

نماینده ویژه و مشاور کمیته پزشکی فیفا به همراه دکتر زهره هراتیان رئیس مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) با محمدرضا ساکت مشاورعالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار کردند. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در این دیدار مشاور عالی سازمان لیگ در ابتدا گزارش کاملی از فعالیت های این سازمان ارائه کرد.
محمد رضا ساکت بیان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران مسئول برگزاری و سازماندهی مسابقات باشگاهی در بخش های مردان و زنان در رده های مختلف است و نزدیک به 7 هزار مسابقه را در هر سال برگزار می کند.
این مقام مسئول بیان کرد: در مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) همه استاندارها از سوی فیفا لحاظ شده است.
وی گفت : با مدیریت و برنامه ریزی دکتر هراتیان مدیر این مرکز همه معاینات پزشکی تخصصی قبل از فصل و در زمان برگزاری مسابقات لیگ در آن انجام می شود.
مدیر بازار یابی سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: همه تلاش ما در اهداف بلند مدت این مرکز برای توسعه و به روز رسانی تجهیزات پزشکی و انجام معاینات تخصصی برای ورزشکاران بویژه فوتبالیست ها است.
وی گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همه حمایت های خود را در بخش های مختلف از این مرکز انجام می دهند و در 2 سال اخیر حقوق اعضای ایفمارک را پرداخت کرده اند.
ساکت گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران باتوجه به مسئولیتی که برعهده دارد همه باشگاه ها را ملزم کرده است تا در تست های پزشکی که در این مرکز پیش از آغاز فصل  انجام می شود شرکت کنند .
وی گفت: قرارداد هیچ بازیکنی در این سازمان به ثبت نمی رسد مگر اینکه گواهی پزشکی این مرکز را قبل از آغاز فصل گرفته باشد.
مشاورعالی سازمان لیگ بیان کرد: این مرکز با توجه به قابلیت های زیادی که دارد خدمات خود را در اختیار تیم های ملی فوتبال در رده های مختلف نیز قرار می دهد.
وی افزود: یکی از نقاط قوت این مرکز درحوزه آموزش، اطلاع رسانی و ارتقای دانش بخش های پزشکی باشگاه ها معطوف شده که با برگزاری کارگاه های آموزشی برای پزشکان و کادر درمانی باشگاه ها گام های موثری را برداشته است و مسیر درستی را برای آنها تبیین کرده است.
ساکت تاکید کرد: ما می توانیم این مرکز را در سایر شهر های کشور که زیرساخت های لازم را دارند ایجاد کنیم تا بتوانیم خدمات پزشکی را در سراسر کشور نیز ارائه دهیم.
مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: امروز که در این جایگاه قرارداریم برای ما امید بخش است که می توانیم بهترین خدمات خود را از طریق این مرکز به باشگاه ها ارائه دهیم .
ساکت افزود: البته در این رابطه نیازمند کمک های فیفا برای ارتقای خدمات این مرکز در سطوح مختلف هستیم تا بتوانیم آن را به عنوان یک مرکز نمونه در قاره آسیا معرفی کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به این که اکثر کشورهای منطقه اردوهای ورزشی خود را در ایران برگزار
می کنند ما نگاه بین المللی به این مرکز داریم تا بتوانیم خدمات پزشکی را به این تیم ها نیز ارائه دهیم.
ساکت افزود: با توجه به در پیش بودن 2 رویداد بزرگ، جام جهانی در کشور های روسیه،قطر و ایران می تواند به عنوان مرکز برپایی اردوهای کشور های مختلف انتخاب شود و این مرکز نیز می تواند خدمات ارزشمند پزشکی به تیم های حاضر در جام جهانی  طبق استاندار های فیفا ارائه کند.
نماینده ویژه و مشاور کمیته پزشکی فیفا  سپس ضمن بازدید از مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) در جریان مراحل ساخت و تکمیل و آماده سازی ساختمان و تجهیزات این مرکز قرار گرفت.
مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) دارای تاییدیه فیفا در منطقه خاورمیانه و آسیای میانه است و به عنوان یک مرکز منحصر به فرد، مجوزهای فدراسیون جهانی فوتبال فیفا را برای انجام خدمات پزشکی ورزشی و بازتوانی و تست ها و آموزش های مختلف را دارد.
این مرکز قرار است رسمأ با حضور مسئولان فیفا فروردین سال 95 افتتاح شود.  

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ۱۸:۵۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن