تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشگاه آزاد سمنان خبر داد رشد 180 درصدی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشگاه آزاد سمنان خبر داد
رشد 180 درصدی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد سمنان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه از سال 93 تاکنون با رشد 180 درصدی همراه بوده است.

خبرگزاری فارس: رشد 180 درصدی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد سمنان



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، شاهرخ رنجبر بهادری در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی، با اشاره به حرکت رو به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در حوزه تحصیلات تکمیلی، اظهار کرد: این رشد نتیجه تلاش، ممارست و پیگیری‌های مداوم، سخت‌کوشانه و همدلانه مجموعه دانشگاه طی این دو سال بوده است. وی افزود: اداره دانشگاه در واحد سمنان یک مقوله شورایی است و بر پایه خرد جمعی و تشریک مساعی انجام می‌گیرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: در طی مدت دو سال گذشته تلاش کردیم تا با استفاده از نظرات کارکنان، اعضای هیئت ‌علمی و دانشجویان، بهترین تصمیمات را برای دانشگاه و پیشبرد اهداف دانشگاه بگیریم و نتیجه آن رشد و توسعه همه‌جانبه و فراگیری است که امروز شاهد آن هستیم. وی به رشد چشمگیر تحصیلات تکمیلی طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌هایی که انجام گرفت، موفق شدیم تا در حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه به رشدی بالغ‌بر 180 درصد دست یابیم. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بیان کرد: در سال 92 دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به همراه علوم و تحقیقات سمنان در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد و دکتری) در مجموع دارای 28 رشته تحصیلی بود که این تعداد امروز به 79 رشته رسیده است که این رشد در مجموع بسیار قابل توجه و تقدیر است. رنجبر بهادری گفت: با توجه به این افزایش و حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باید خدمات و رفتار کارکنان دانشگاه نیز مطابق با شأن دانشجویان ارتقا یابد. وی افزود: در حوزه آموزش کیفیت خدمات آموزشی و علمی بسیار حائز اهمیت است و باید خدمات دانشگاه در خور دانشجوی کارشناسی‌ارشد و دکترا باشد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به پروژه‌های عمرانی دانشگاه اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی ناتمام، میراث گذشته دانشگاه است و باید به هر شکل ممکن تکمیل و آماده بهره‌برداری شود. همچنین در جلسه اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه ضمن استماع پیشنهادات و نقطه نظرات حاضران در سالن، به برخی از سؤالات کارکنان حاضر در جلسه پاسخ دادند.  

94/11/07 - 17:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن