تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813372000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین دوره جام شهدا در مرداد 94


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سومین دوره جام شهدا در مرداد 94
رئیس هیئت فوتبال استان تهران از برگزاری مسابقات سومین دوره جام شهدا در مرداد 1395 خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، شیرازی با اعلام این مطلب، به کیفیت برتر این مسابقات در دوره آینده اشاره داشته و گفت این احتمال وجود دارد که این مسابقات سال آینده با حضور 8 تیم به صورت پلی آف برگزار شود.

او افزود: ما برگزار کننده این مسابقات هستیم اما مسابقات زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار شده و برای حضور در آن تیم‌هایی که اعلام آمادگی حضور کنند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

شیرازی از احتمال برگزاری مسابقاتی تحت عنوان جام برتر تهران در فرصت پیش از لیگ یا نیم فصل با توجه به شرایط زمان و نوع تمرینات آماده سازی تیم‌ها و البته فصل بدنسازی خبر داد.

او در ادامه افزود تمام تلاش ما بر این است که پرسپولیس و استقلال همزمان در این تورنمنت شرکت کنند اما متاسفانه هر بار یکی از 2 تیم از حضور در این مسابقات انصراف داده است.

او درباره ترتیب حضور تیم‌ها هم گفت اسم مبارک شهدای بزرگوار باعث شده دامنه رقابت‌ها از تهران به کل کشور تسری پیدا کند، او افزود با مجوزی که از فدراسیون فوتبال خواهیم گرفت مسابقات فوتبال جام تهران را با کیفیتی خوب بر اساس آن چه توضیح دادم برگزار می‌شود.

شیرازی درباره قرار گرفتن ورزشگاه شهید شیرودی در اختیار بخش خصوصی برای فعالیت‌های اقتصادی گفت: این ورزشگاه، ریشه و روح فوتبال ایران است، حیف است این ورزشگاه پرخاطره را از دست بدهیم، ما پیشنهاد کرده‌ایم تا امجدیه را به عنوان ورزشگاه اختصاصی پیشکسوتان مطرح کنیم و پیشکسوتان را در این ورزشگاه قبل از مرگشان تکریم کنیم نه این که بگذاریم بمیرند و دور ورزشگاه جنازه‌شان را بچرخانیم.


16:53  1394/11/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن