تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتیاق شورای نگهبان برای احراز صلاحیت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اشتیاق شورای نگهبان برای احراز صلاحیت‌ها
اشتیاق شورای نگهبان برای احراز صلاحیت‌ها نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان اشتیاق دارد تا هرگونه اطلاعات موجود در خصوص احراز صلاحیت‌ها را مورد بررسی قرار دهد و در تلاش است تا حقوق نامزدهای انتخاباتی حفظ شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، حجةالاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد در حاشیه همایش پلیس، روان‌شناسی و مشاوره با اشاره به نقش مشاوره پلیس برای کاهش هنجارشکنی‌ها در جامعه اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر نیروی انتظامی قدم‌های مثبتی را برای بهره‌مندی از علوم مشاوره‌ای در انجام مأموریت‌های خود برداشته است ولی اراده ناجا بر آن است تا با توسعه خدمات مشاوره‌ای در داخل سازمان نیروی انتظامی از سطح ناهنجاری‌های جامعه بکاهد. 
 
وی در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص رضایتمندی از پلیس و کارکرد آن در بحث امنیت جامعه گفت: امروز کشور ایران در بهترین شرایط امنیتی در میان کشورهای منطقه و سایر کشورهای دنیا قرار دارد و می‌توان گفت که امنیت اجتماعی در ایران در حد قابل قبولی است.
 
ابوترابی‌فرد افزود: با توجه به نقش بسیار مهم پلیس در کنار سایر ظرفیت‌های جامعه این انتظار وجود دارد تا دولت و مجلس تمام توان خود را برای برآورده ساختن نیازهای نیروی انتظامی معطوف دارد.
 
وی در پایان در واکنش به انجام برخی ردصلاحیت‌ها در بررسی‌های شورای نگهبان از اراده این شورا برای حراست از حقوق نامزدهای انتخاباتی خبر داد و گفت: شورای نگهبان اشتیاق دارد تا هر گونه اطلاعات موجود در خصوص احراز صلاحیت‌ها را مورد بررسی قرار دهد و در تلاش است تا حقوق نامزدهای انتخاباتی حفظ شود.


منبع: تسنیم


94/11/7 - 11:32 - 2016-1-27 11:32:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن