تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیدکنندگان لرستان از مزیت های فعالیت در مناطق ویژه اقتصادی آگاهی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: مدیر منطقه ویژه اقتصادی ازنا گفت: متاسفانه تولیدکنندگان لرستان از مزیت های فعالیت در مناطق ویژه اقتصادی آگاهی ندارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، شهبازی امروز در اتاق فکر دانشگاه و صنعت که در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان برگزار شد با اشاره به برخی مزیت های مناطق ویژه اقتصادی همچون معافیت های مالیاتی و گمرگی و بازاریابی گفت: متاسفانه تولیدکنندگان لرستان از مزیت های فعالیت در مناطق ویژه اقتصادی آگاهی ندارند؛ از این رو ضرورت دارد که این شناخت در بین تولیدکنندگان استان ایجاد شود.
وی پیشنهاد داد که صنایع تولیدی استان برای استفاده از مزیت های مناطق ویژه اقتصادی بخشی از فعالیت خود را که معافیت های مالیاتی شامل حال آنها می شود به عنوان نمونه به منطقه ویژه اقتصادی ازنا منتقل کنند و مابقی فعالیت ها را در محل اصلی تولید خود انجام دهند.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی ازنا گفت: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا صنایعی وجود دارند که در آستانه ورشکستگی و فروش قرار داشته اند؛ اما به دلیل بهره مند شدن از معافیت های مالیاتی و گمرکی و مزیت بازاریابی با ورود به این منطقه نه تنها از خطر ورشکستی رها شده اند بلکه در حال حاضر به صورت سه شیفت در حال فعالیت هستند و صادرات نیز دارند.
شهبازی ادامه داد: ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]

سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن