تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات جنرال الکتریک آمریکا با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون: معاون شرکت آمریکایی جنرال الکتریک از مذاکره این شرکت با ایران خبر داد و گفت: ایران از نظر استراتژیک یک کشور مهم است و شرکت های غربی در حال حاضر تلاش دارند تا موقعیت خوبی در بازار این کشور برای خود دست و پا کنند.
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، شرکت آمریکایی جنرال الکتریک در حال گفت وگو برای ورود به بازار ایران پس از اجرای توافق هسته ای بین تهران و قدرت های جهانی است.
جان رایس، معاون رئیس شرکت جنرال الکتریک در مصاحبه با روزنامه آلمانی زبان هاندلس بلات، ضمن ابراز خوش بینی نسبت به آینده تجارت با ایران گفت، شرکت متبوع وی در حال مذاکره با طرف ایرانی است.
رایس در عین حال گفت: «بحثهای ما هنوز در مراحل خیلی اولیه قرار دارد».
رایس در ادامه افزود، ایران از نظر استراتژیک یک کشور مهم است و شرکت های غربی در حال حاضر تلاش دارند تا موقعیت خوبی در بازار این کشور برای خود دست و پا کنند.
این مقام ارشد شرکت جنرال الکتریک همچنین گفت: اما هنوز محدودیت هایی به ویژه برای شرکت های آمریکایی وجود دارد، «بنابراین ما در مقایسه با رقبای اروپایی و آسیایی مان وضعیت نامساعدی داریم».
روز جمعه، سخنگوی ... [ مشاهده متن کامل خبر در راسخون ]
مذاکرات جنرال الکتریک آمریکا با ایران






سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن