تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813073676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی: بررسی و رفع مشکلات شورای عالی قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار مرکزی:
بررسی و رفع مشکلات شورای عالی قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی است
استاندار مرکزی گفت: بررسی و رفع مشکلات شورای عالی قرآن و مباحث قرآنی باید با برنامه‌‌ریزی باشد که تشکیل کمیته‌ای به این منظور ضروری است.

خبرگزاری فارس: بررسی و رفع مشکلات شورای عالی قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی است



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود زمانی‌قمی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهنمود‌های امام خمینی (ره) در شرایطی به پیروزی رسید که همواره دشمنان نظام این انقلاب را نفی می‌کردند و علیه ملت ایران به مبارزه می‌پرداختند. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به یک درخت تنومند تبدیل شده است، افزود: امیدواریم آحاد جامعه از این انقلاب که خون‌های زیادی برای آبیاری آن به زمین ریخته مراقبت و مفاهیم اصلی آن را پیاده سازی کنند. استاندار مرکزی بیان کرد: هر اندازه نیرو در حمایت از ارزش‌های امام و انقلاب به کار گرفته شود، کم است و همه باید در این بخش سهیم شوند و برای پاسداری از نظام اسلامی مشارکت جویند که برای این مهم حضور و مشارکت مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی مورد نیاز است. زمانی‌قمی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته‌ای به منظور بررسی مشکلات فعالیت‌های قرآنی و مباحث مربوط به شورای عالی قرآن در استان مرکزی نیاز است، ادامه داد این کارگروه باید با حضور اعضای ارگان‌های مربوطه تشکیل و مضامین قرآنی به صورت برجسته در جلسات مطرح و بررسی شود. وی با اشاره به اینکه این کمیته‌ها باید برنامه‌محوری را در دستور کار خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: نحوه برقراری ارتباط اعضای این کمیته‌ها با اعضای شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی بسیار حائز اهمیت است.

94/11/06 - 21:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن