تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820787421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار قرچک: ضرورت نقش آفرینی زنان در انتخابات/ رفع مشکلات مردم نیازمند همدلی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار قرچک:
ضرورت نقش آفرینی زنان در انتخابات/ رفع مشکلات مردم نیازمند همدلی است
فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک بر ضرورت نقش آفرینی زنان در انتخابات و حضور پررنگ آنان در جامعه تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت نقش آفرینی زنان در انتخابات/ رفع مشکلات مردم نیازمند همدلی است



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک، مسعود مرسل‌پور در همایش «زن ایرانی، ساختار اجتماعی و حضور حداکثری» که به‌همت امور بانوان فرمانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک و با حضور جمع کثیری از بانوان فعال منطقه برگزار شد، اظهار داشت: همه اقشار جامعه باید در برگزاری انتخاباتی در خور شأن دیار 15 خرداد آمادگی لازم را داشته باشند.

وی گفت: اگر همه مسئولان نظام اعم از وزارت کشور، شورای نگهبان به فرمایشات و بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و با حضور حداکثری عمل کنند قطعاً این موضوع محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و در سرنوشت کشور سهیم هستند همان‌طور که در دوران جنگ، دوران سازندگی و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی سهیم بودند.

وی با اشاره به این‌که اکنون بحث انتخابات به لحاظ مسائل پسابرجام و مسائلی که در جغرافیای خاورمیانه به لحاظ سیاسی و امنیتی وجود دارد از اهمیت خاصی برخوردار است و زنان باید در این عرصه نقش آفرینی کنند، ادامه داد: زنان باید برای انتخاب یک نماینده اصلح روشنگری کنند؛ از منظر کارشناسی یک نماینده خوب باید دارای سه ویژگی ولایت‌مداری به معنای واقعی، قانونمداری و راستگو به ملت باشد.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: باید با مطالعه دقیق پیش برویم تا در هفت اسفند انتخابی داشته باشیم که نماینده ملت و همه گروه‌ها باشد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند و همچنین بتواند در دوران پسابرجام نقش آفرینی خوبی داشته باشد. رفع مشکلات قرچک نیازمند پشتکار دستگاه‌های اداری و یک نماینده قوی است

وی با بیان این‌که قرچک یکی از شهرستان‌های تأثیرگذار در استان تهران است، افزود: این شهرستان مشکلاتی دارد که مجموع دستگاه‌های اداری به پشتوانه یک نماینده قوی می‌توانند نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مؤثری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بخش دوم سخنان خود را به موضوع برجام اختصاص داد و با تبریک اجرایی شدن آن گفت: کشور 12 سال کشور دچار مشکل بود اما سرانجام پس از 30 ماه مذاکرات نفس‌گیر نتیجه مقبول به‌دست آمد که این موفقیت با پشتوانه رهبر معظم انقلاب، تدبیر رئیس‌جمهور و پشتکار هیئت دیپلماسی حاصل شد.

وی یادآور شد: این موفقیت نشانه یک حرکت جدید است و یکی از موفق‌ترین پیشرفت‌هایی بوده که کشورهای در حال توسعه بدان دست یافته‌اند. پس باید انتخاب ما بر این مبنا باشد کسانی که در برجام کمک کردند تا بخشی از مشکلات جامعه حل شود به مجلس شورای اسلامی راه یابند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک بیان داشت: در این میان برخی می‌گویند دولت باید به سرعت این همه مشکل را رفع کند و در واقع با این شعارها می‌خواهند مردم را نسبت به دولت بدبین کنند در صورتی که رفع مشکلات مردم نیازمند همدلی است و ملت باید با دولت همدل و هم‌زبان شود تا اوضاع کشور بهبود یابد.

94/11/03 - 16:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن