تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکیپ بازرسی آب های سطحی و زیرزمینی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: عضو گروه منابع آب ستاد احیا دریاچه ارومیه گفت: اکیپ گشت و بازرسی نحوه استفاده از آب های سطحی و زیرزمینی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه ، هیراد عبقری امروز در همایش نقد و بررسی احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: یکی از مصوبات وزارت نیرو طرح تعادل بخشی است و به همین منظور اکیپ گشت و بازرسی آب های سطحی و زیرزمینی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: این اکیپ 40 نفره است که 25 نفر در دشت های ارومیه و 15 نفر در دشت های می اندوآب در حال گردش هستند که یکی از طرح های ملموس این پروژه بوده و مورد توجه قرار گرفته است گرچه این تعداد برای بازرسی کافی نیست چرا که بازدید از یک روستا از 45 روز تا 2 ماه وقت نیاز دارد.
عضو گروه منابع آب ستاد احیا دریاچه ارومیه با اشاره به مشکلات این پروژه تصریح کرد: عدم هماهنگی لازم بین دستگاه های انتظامی و قضایی در برخورد با تخلفات مشکل نخست است و فقدان کارایی طرح در باغات محصور و چاه های مخفی و تطابق نداشتن ماهیت اجرایی پروژه با مشاوره از دیگر مشکلات این طرح است.
وی خاطر نشان کرد: اگر مجموع اخطار، امحا، پرکردن چاه ها و برچیدن موتور ها که کمتر از 100 عدد هستند را در نظر بگیریم به 10 میلیون تا 20 میلیون ذخیرهٔ آبی می رسیم که در مقابل 3 ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
اکیپ بازرسی آب های سطحی و زیرزمینی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه راه اندازی شد






سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن