تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805349821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری یزد تدوین شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار یزد:
فرصت‌های سرمایه‌گذاری یزد تدوین شود
استاندار یزد با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در استان یزد گفت: با همکاری دستگاه‌های استان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یزد تدوین شود.

خبرگزاری فارس: فرصت‌های سرمایه‌گذاری یزد تدوین شود



به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی امشب در هشتمین نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان اظهار داشت: با روند موجود و تلاش دولت برای حل مسائل باید به شکلی کار کنیم که مسائل تیره و مبهم و نامفهوم نداشته باشیم. وی ادامه داد: وقتی دستگاه‌های استان در این سطح نشستی برای سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌ها برگزار می‌کنند، نباید با محدودیت حرف بزنیم بلکه راحت و بی‌پرده و بدون محدودیت در مورد مسائل نقطه نظرات خود را مطرح کنیم. میرمحمدی با اشاره به بهره‌مندی از پنجره واحد در استان اضافه کرد: ابتدا باید زیرساخت‌ها را در هر حوزه مشخص کنیم و پهنه‌بندی‌ها را انجام دهیم و کاربری‌های متناسب با زیرساخت‌ها و پهنه‌بندی‌ها ارائه کنیم. وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری روشن شود و سپس فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه شود، گفت: ظرفیت سرمایه‌گذاری با فرصت آن فرق دارد و ممکن است در جایی فرصت نباشد اما ظرفیت سرما‌یه‌گذاری وجود داشته باشد. استاندار یزد ادامه داد: ظرفیت در همه جا وجود دارد اما فرصت‌ها در مناطق محروم و کمتر سرمایه‌گذاری شده که زیرساخت‌های مناسب دارند، دیده می‌شود چراکه هم توسعه ایجاد می‌کند و هم اشتغال را به همراه دارد. وی تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاری باید به همه مسائل توجه داشت و تمام جوانب را در نظر گرفت بنابراین باید تمام دستگاه‌های استان در این زمینه هماهنگ باشند و مسیر درستی را برای سرمایه‌گذاری ارائه کنند. این مسئول با بیان اینکه نباید آمار و ارقام‌های موجود بین دستگاه‌ها متفاوت باشد، عنوان کرد: اگر ناهماهنگی دیده شود نمی‌توان انتظاری برای رفع چالش‌ها داشت و موانع هم ممکن است به قوت خود باقی بماند. وی با اشاره به برنامه پنج ساله توسعه اضافه کرد: اینکه در برنامه اهدافی مشخص شود و عملکردی ارائه شود کفایت نمی‌کند بلکه باید هدف‌گذاری‌های برنامه به همراه عملکرد باشد و روشن شود که به چه میزانی تحقق یافته است. استاندار یزد با تاکید بر اهمیت آسیب‌شناسی در هر حوزه‌ای گفت: با بررسی عملکرد می‌توان فهمید که چه مقدار کار شده و چه مقدار عقب هستیم و دلیل آن نیز باید روشن شود تا در برنامه بعدی اقدام مناسب صورت گیرد. وی افزود: نباید به گونه‌ای باشد که هدف متفاوت از امکانات و نیازها تعریف شود بلکه بر اساس توانایی و قدرت و امکانات اهداف را تعریف کنیم و بتوانیم آن را تحقق بخشیم. میرمحمدی با اشاره به اهمیت تجزیه و تحلیل داده‌های آماری تصریح کرد: صرف ارائه آمار نمی‌تواند کاری را جلو ببرد ضمن اینکه باید با تجزیه و تحلیل ارائه راهکار هم داشته باشیم تا بر اساس آن آینده و اهداف و استراتژی‌های آن تعریف شود. وی با تاکید بر پرهیز از ارائه آمار نادرست و بی‌مورد گفت: باید مبانی محکمی پشتوانه آمار باشد نه از روی احساسات و خودنمایی حرفی بزنیم و بعد متوجه شویم پوچ و بیهوده بوده بلکه باید با صداقت رفتار کنیم و اگر کاری نشده، محکم به آن اعتراف کنیم. استاندار یزد عنوان کرد: انتظار داریم با رفع نواقص و تامین نیازها و شناخت فرصت‌ها، بتوانیم پالس‌هایی به جامعه و سرمایه‌گذاران بدهیم که قابل اطمینان باشد و در رفع مشکلات تاثیر بگذارد. وی افزود: وقتی همه این موارد را کنار هم بگذاریم، می‌توانیم نقشه سرمایه‌گذاری استان را تدوین کنیم و سپس برای حل مشکلات و مسائل بعدی در استان اقدام کنیم.

94/11/06 - 19:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن