تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815504850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتصاب سراسری در فرانسه رانندگان تاکسی‌، مأموران کنترل پرواز، معلمان و کارمندان فرانسوی امروز اعتصاب می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعتصاب سراسری در فرانسه
رانندگان تاکسی‌، مأموران کنترل پرواز، معلمان و کارمندان فرانسوی امروز اعتصاب می‌کنند
بخش‌های مختلف فرانسه اعم از رانندگان تاکسی، مأموران بخش کنترل پرواز، معلمان و کارمندان فرانسوی امروز سه‌شنبه اقدام به برگزاری اعتصاب سراسری در فرانسه می‌کنند که این امر منجر به بروز اختلالات ترافیکی گسترده در این کشور خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رانندگان تاکسی‌، مأموران کنترل پرواز، معلمان و کارمندان فرانسوی امروز اعتصاب می‌کنند



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرانسه امروز سه‌شنبه شاهد اعتصاب سراسری در بخش‌های مختلف خواهد بود و گروه‌های مختلف این کشور از رانندگان تاکسی و مأموران بخش کنترل پرواز تا معلمان و کارمندان فرانسوی در این اعتصاب شرکت خواهند کرد. به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، این اعتصاب احتمالا امروز منجر به بروز اختلالات ترافیکی در بخش‌های حمل‌ونقل هوایی و ترافیک در پاریس و سراسر فرانسه خواهد شد. اعتصاب سراسری در فرانسه در حالیست که سازمان هواپیمایی فرانسه (DGAC) از شرکت‌های هواپیمایی خواسته است که امروز سه‌شنبه 20 درصد پروازهای خود را لغو کنند. سازمان هواپیمایی فرانسه همچنین طی بیانیه‌ای با هشدار نسبت به بروز اختلالات عمده در سراسر فرانسه از مسافران خواسته است برای اطلاع دقیق از برنامه پروازها مستقیما با شرکت هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند. شرکت هواپیمایی «ایزی جت» نیز با صدور بیانیه‌ای از لغو 35 پرواز این شرکت به دلیل اعتصاب خبر داده و از مسافران خود خواسته با مراجعه به وبسایت این شرکت از تغییرات برنامه پروازها مطلع شوند. این شرکت هواپیمایی همچنین به مسافران خود هشدار داده که به دلیل اعتصاب رانندگان تاکسی و محدود شدن دسترسی به فرودگاه‌های شارل دو گل و اورلی در پاریس و فرودگاه‌های تولوز و نیس به دلیل اختلالات ترافیکی، زمان لازم برای رسیدن به فرودگاه را درنظر بگیرند تا از پرواز جا نمانند.

94/11/06 - 11:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن