تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خلخال: درمانگاه تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال راه‌اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار خلخال:
درمانگاه تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال راه‌اندازی شد
فرماندار خلخال گفت: درمانگاه تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال با 11 پزشک متخصص فعال شد و در خدمت بیماران شهرستان خلخال است.

خبرگزاری فارس: درمانگاه تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال راه‌اندازی شد



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نظری شیخ احمد صبح امروز در بازدید از درمانگاه تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال اظهار کرد: درمانگاه تخصصی دانشکده علوم پزشکی خلخال در محل بیمارستان قدیم خلخال در خیابان شهید مظفر عزیزی با 11 پزشک مجرب و متخصص در حال فعالیت است. وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت دانشکده علوم پزشکی استان و خلخال گفت: نهایت قدردانی را از مدیریت دانشکده علوم پزشکی استان داریم و زحمات زیادی در خصوص سرعت بخشی به تجهیز این درمانگاه از سوی مسئولین استانی و شهرستانی در حوزه سلامت کشیده شده است. فرماندار خلخال یادآور شد: محیط و فضای این درمانگاه در مکان بسیار مطلوبی قرار گرفته که استاندارد بوده و برای تردد سالخوردگان مطلوب است و در تلاش هستیم علاوه بر 11 پزشک متخصص در تخصص‌های دیگر نیز نیاز بیماران خلخال رفع شود و بیماران مجبور نباشند با سفرهای خارج از شهرستان برای درمان خود متحمل هزینه شوند. نظری شیخ احمد در بازدید از قسمت‌های مختلف درمانگاه تخصصی بیمارستان خلخال بیان کرد: در حال حاضر برای بیماران در حوزه ارتوپدی، بیماری‌های زنان، مغز و اعصاب، اطفال، داخلی، قلب، روانپزشک، جراحی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشک، پوست و در آینده‌ای نزدیک پزشک متخصص ارولوژی و سونوگرافی خانم نیز در شهرستان خلخال در همین درمانگاه در خدمت مردم قدرشناس خلخال خواهد بود. این مسئول از حس رضایت خدمات حوزه سلامت در زمان دولت تدبیر و امید ابراز خرسندی کرد و افزود: یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها و اولویت‌های دولت تدبیر و امید نگاه به حوزه سلامت و خدمت در زمینه ارائه خدمات پزشکی، بیمارستانی و دارویی بوده که نظیر این خدمات اکنون در تمامی فضاهای بیمارستان شهرستان و مراکز درمانی مشاهده می‌شود. رئیس کارگروه سلامت شهرستان خلخال ادامه داد: کاهش هزینه‌های درمان از مهمترین مشکلات مردم بوده که انجام یافته و خدمات دولت تدبیر و امید همچنان ادامه دارد. نظری شیخ احمد از زحمات رئیس دانشکده علوم پزشکی و کارکنان زحمتکش این مجموعه تقدیر کرد. وی یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این درمانگاه را نزدیک بودن به مرکز شهر و پوشش سطح وسیع بیماران دانست.

94/11/06 - 09:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن