تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820858932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ خاموش مردم شهر با هوای آلوده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس مسائل شهری به نقد عملکرد مسئولان ذیربط در کاهش آلودگی هوا پرداخت و گفت: مسئولان نباید اجازه دهند آلودگی هوای تهران از مرز هشدار عبور کند چرا که استنشاق هوای آلوده موجب مرگ خاموش شهروندان می شود.
غلامرضا فرج نیا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: استنشاق هوای آلوده موجب مرگ خاموش شهروندان می شود؛ مسئولان نباید اجازه دهند آلودگی هوای تهران از مرز هشدار عبور کند و بعد به فکر چاره اندیشی بیفتند.
وی تاکید کرد: دولت اگر واقعا تصمیم به حل مشکل آلودگی هوای تهران و ترافیک دارد باید به فکر گسترش حمل و نقل عمومی باشد چرا که یکی از مهمترین و کارآمدترین راهها برای بهبود بحران آلودگی هوا گسترش حمل و نقل ریلی و ناوگان اتوبوسرانی است.
این کارشناس مسائل شهری خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل شهری نیازمند اهتمام دولت به شهرداری است و مسئولان ذی ربط باید بدهی خود به شهرداری تهران را در جهت گسترش حمل ونقل عمومی به خصوص حمل ونقل ریلی و مترو مورد توجه قرار دهند که تمام این فعالیت ها منتج به کاهش آلودگی هوا خواهد شد.
فرج نیا خاطرنشان کرد: آلودگی هوای تهران صدمات جبران ناپذیری به سلامت شهروندان و در نتیجه به کل کشور وارد می کند؛ حل این معضل نیازمند همکاری دولت و شهرداری است.
وی ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی اتوبوسرانی می تواند بخشی از منشأ آلودگی هوای تهران را ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن