تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815307655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کادرفنی تیم فوتبال امید، استراتژی بازی در وقت های اضافه را نداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: جلال چراغپور، کارشناس فوتبال گفت: ما در بازی با ژاپن می توانستیم ۵ گل بزنیم؛ اگر یکی از این توپ ها گل می شد هیچ کدام از این اتفاقات و انتقادات اکنون وجود نداشت؛ تنها انتقادی که می توانم از کادرفنی تیم ملی امید کنم این است که آنها استراتژی بازی در وقت های اضافه را نداشتند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید جلالی و جلال چراغپور دو مهمان برنامه نود بودند که به عنوان کارشناس به دلایل ناکامی تیم های پایه ای فوتبال ایران، الخصوص تیم ملی امید برای راهیابی رسیدن به المپیک پرداختند.
جلال چراغپور در این برنامه صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: باید بازی های تیم ملی امید را تفکیک کنیم. اگر این عملکرد را هرم در نظر بگیریم، بازی با ژاپن در راس هرم قرار می گیرد و بازی های مقدماتی در بخش دیگری از هرم و بازی های دوستانه هم در بخش دیگر. در این چند ساله چندین مربی عوض کردیم.
وی ادامه داد: من تنها بازی پایانی ایران برابر ژاپن را بررسی می کنیم و اگر در صحبت هایم نیاز به بررسی بازی های دیگر ایران شد هم آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
جلال چراغپور که بحث را همچنان حول هرم ادامه داد گفت: آقای فردوسی پور شما هم اینگونه وارد هرم شده اید! ما ابتدا باید شما را کنترل کنیم و حوصله کنید تا به پاسخ تان برسید. تیم ملی در کارهای تاکتیکی و فنی عملکرد خوبی داشت و شما می توانید این را در آنالیزی که تهیه کرده ام به خوبی مشاهده کنید و این شانسی نیست و کاری است که روی آن تمرین زیادی انجام ... [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]

سه شنبه ، ۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن