تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف جوادی با حسینی و تیم قراردادهای نفتی/ اتصال سررشته قراردادهای جدید نفتی ایران به حلقه ساکن در لندن


واضح آرشیو وب فارسی:نفت نیوز: سید مهدی حسینی و سید نصرالله ابراهیمی دو چهره اصلی و ویژه در قراردادهای جدید نفتی هستند که هر دو در موسسات حقوقی و نفتی واقع در انگلستان فعال بوده و روزگاری در لندن گذر ایام سپری می کردند. . .
به گزارش « نسیم آنلاین » جهان نیوز نوشت:
پس از آنکه شنیده شد قراردادهای جدید نفتی در لندن تدوین و پیش نویس آن به تهران فرستاده شده اخبار و اطلاعات جدید از آن حکایت دارد که یک تیم پشتیبانی در لندن به صورت چراغ خاموش در حال نهایی کردن آن هاست و با شرکت های بزرگ نفتی در حال مذاکره است.
سید مهدی حسینی و سید نصرالله ابراهیمی دو چهره اصلی و ویژه در قراردادهای جدید نفتی هستند که هر دو در موسسات حقوقی – نفتی واقع در انگلستان فعال بوده و روزگاری در لندن گذر ایام سپری می کردند که پس از حضور زنگنه در وزارت نفت بار دیگر به خیابان طالقانی بازگشته اند.
سید مهدی حسینی از اعضای برجسته موسسه CWC است که این موسسه قرار است کنفرانس لندن را با هزینه ای گزاف برگزار کند؛ به همین دلیل است که رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی تاکید ویژه ای بر برگزاری این کنفرانس در لندن دارد و همواره از اراده محکم وزارت نفت برای سفر به پارک پلازای لندن خبر داده است.
سید نصرالله ابراهیمی نیز با راه اندازی یک شرکت مشاور حقوقی در لندن، هرزچندگاهی دوره های آموزشی در موسسه مطالعات بین المللی انرژی برگزار می کند و مدرک موسسه ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی نفت ایران و جهان ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نفت نیوز]
[مشاهده در: www.naftnews.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن