تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813277246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محتوای ویدئویی از این هفته به اسپاتیفای می آید


واضح آرشیو وب فارسی:دیجیاتو: بنابر گزارش وال استریت ژورنال، اسپاتیفای از این هفته محتوای ویدئویی را هم از طریق اپلیکیشن اندرویدی خود در اختیار کاربرانش می گذارد و آنطور که در گزارشات آمده است، کاربران iOS نیز اواخر هفته آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد.
گفتنی است که این شرکت در ماه می سال قبل خبر داده بود که در نظر دارد محتوای ویدئویی را نیز به سرویس خود اضافه نماید اما ارائه آن زمان زیادی به طول انجامید.
از آن موقع، شرکت مورد بحث، سرویس جدیدش را که صرفا برای کاربران موبایل ارائه می شد در 4 بازار اصلی خود یعنی ایالات متحده آمریکا، انگلستان، آلمان و سوئد مورد آزمایش قرار داد و Shiva Rajaraman معاونت محصول این شرکت در مصاحبه اخیرش با وال استریت ژورنال اعلام کرد که این شرکت حالا «به پایان مرحله تست» خود رسیده است.
مشخص نیست که در ابتدای فرایند راه اندازی این سرویس چه نوع محتوایی قرار است که در اختیار کاربران اسپاتیفای قرار بگیرد اما سال قبل، این شرکت نام برخی از شرکای خود در این حوزه را اعلام کرد که از آن جمله می توان به MTV، Comedy Central و ESPN اشاره نمود.
وال استریت ژورنال اعلام کرده است که این ... [ مشاهده متن کامل خبر در دیجیاتو ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیجیاتو]
[مشاهده در: www.digiato.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن