تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار رشت : امروز شهرداری با سپردن اختیارات خود به مناطق درصدد ارتقای قابلیت خدمات رسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شهردار رشت : امروز شهرداری با سپردن اختیارات خود به مناطق درصدد ارتقای قابلیت خدمات رسانی است استان‌ها > گیلان - عصر دیروز نشست صمیمی شهردار با کارکنان شهرداری منطقه دو از سلسله نشست های شهردار با کارکنان شهرداری در نماز خانه ساختمان مرکزی با حضور حاجی پور رئیس شورای شهرستان رشت، مهندس صابر عضو شورای شهر، دکتر ثابت قدم شهردار رشت، محمدتقی نظری شهردار منطقه دو ، فاطمه قدیمی حرفه مدیر روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری رشت، و جمع کثیری از کارکنان شهرداری منطقه دو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت- شهردار منطقه دو رشت، با ارائه گزارشي از عملكرد شهرداري منطقه تحت مديريت خود اظهار داشت: رويكرد شهرداري منطقه دو، يك رويكرد جديد در راستاي تعامل شايسته با شهروند است و در اين منطقه هيچ كارمندي كار امروز خود را به فردا واگذار نمي كند. محمدتقي نظري با تاكيد بر اينكه تعداد بازديدهاي شهرداري منطقه دو خارج از استاندارد است، گفت: با توجه به شديد بودن پيگيري مطالبات در اين شهرداري ، رضايت مندي كاركنان از مديران و مردم از كاركنان در حد بسيار مطلوب است. پس از آن رئيس شوراي شهرستان رشت برگزاري سلسله نشست هاي صميمي شهردار با كاركنان شهرداري را بسيار ستودني شمرد، تصريح كرد: هر موفقيتي در شهر نتيجه عملكرد صحيح شهردار و كاركنان شهرداري مناطق مربوطه است. حاجي پور، شهردار رشت را از شهرداران موفق كشور برشمرد و خاطرنشان كرد: تامين امنيت رواني كاركنان از مهم ترين وظايف هر شهردار است، لذا در چندماهه اخير جابجايي هاي متعدد نيروها در شهرداري سبب شده تا مراجعات كاركنان شهرداري به شورا بيش از پيش باشد، هر چند به طور حتم ممكن است در خيلي از مواقع اين جابجايي ها از استدلال درستي برخوردار باشد. وي در ادامه شجاعت شهردار را بسيار ستودني دانست و اذعان داشت: توسعه پياده راه سازي حاكي از شجاعت شهردار است، و من به عنوان يك شهروند ضمن تحسين دكتر ثابت قدم با تمام وجود از ايشان حمايت خواهم كرد.

دكتر ثابت قدم نيز ضمن قدرداني از حضور اعضاي شوراي شهر رشت در نشست فوق اظهار داشت: شهرداري ها در چند دهه گذشته، سير تاريخي و اداري خود را پشت سر گذرانده و اكنون از يك بافت سنتي به سمت مدرن تر در حال حركت هستند و نمي توان شهرداريهاي امروز را با شهرداري هاي ۵۰ سال قبل مقايسه كرد. شهردار رشت با تاكيد بر افزايش روبه رشد جمعيت شهري خاطرنشان كرد: مهاجرت هاو مناسب بودن آب و هوا و غيره باعث افزايش جمعيت شهري رشت به صورت روزانه شده، لذا افزايش جمعيت، باعث بروز پديده هاي شهر نشيني نوظهور مي گردد و اين امر مديريت شهري كه در برگيرنده حوزه سياستگذاري شوراي شهر و شهرداري است را به شدت تحت الشاع قرار مي دهد، اما در مقابل كاركنان شهرداري با ارائه خدمت ۳۰ ساله در مناطق، به عنوان پاي ثابت شهرداري در خدمت مردم هستند. وي با اشاره به اينكه خروجي هاي كاركنان با خروجي هايي كه مردم از شهرداري مي گيرند در ارتباط است، تصريح كرد: ارتباط كيفي و مطلوب با مردم و عدم مراجعه مكرر آنان به شهرداري، نشان از موفقيت شهرداري در ارائه خدمات است. دكتر ثابت قدم با تاكيد بر تمركز زدايي شهرداري در شش ماهه اخير يادآور شد: امروز شهرداري با سپردن اختيارات خود به مناطق درصدد ارتقاي قابليت خدمات رساني است و با ادامه اين روند از سال آينده، شهرداري مركز فقط به عنوان ناظر عمل خواهد كرد. شهردار رشت با اشاره به هدايت جذب نيروهاي حجمي به سمت فرزندان تحصيلكرده نيروهاي بازنشسته شهرداري يادآور شد: توجه به اشتغال فرزندان بارنشستگان محترم و همكاراني كه در سطوح بالاي خدمت قرار دارند، به پايداري خدمت رساني در شهرداري كمك خواهد كرد. اين نشست با درخواست هايي از سوي كاركنان در مقوله هايي چون ؛ حفظ توازن حقوق كارمندان و مسئولان، رسيدگي به همكاران بيمار صعب العلاج، حفظ حدنصاب پاداش و اضافه كار كاركنان، اجراي طرح طبقه بندي مشاغل، رفع تبعيض در پرداخت حق اضافه كاري بين نيروهاي قراردادي و رسمي، تسهيل سازي در برخورداري همه كاركنان از تسهيلات بانكي و ... ادامه يافت.

کلید واژه ها: استان گیلان -




دوشنبه 5 بهمن 1394 - 16:06:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن