تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813600968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره زمستانی همدلانه در تبریز با هدف تحقق شعار سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز اعلام کرد: برگزاری جشنواره زمستانی همدلانه در تبریز با هدف تحقق شعار سال معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اعلام کرد که شهروندان، با برنامه های جشنواره زمستانی همدلانه، اوقات خاطره انگیزی را تجربه خواهند کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۵ بهمن ساعت 14:04

خبرگزاری پانا+معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز اعلام کرد:

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدحمیدی، با بیان اینكه این معاونت تمام برنامه‌ریزی‌های اصولی خود را برای برگزاری جشنواره‌ای به مراتب باشكوه و پربار عملی كرده است، افزود: برنامه‌های تدوین شده جشنواره همدلانه زمستانی تبریز برای عموم شهروندان در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود كه این جشنواره بتواند به مطالبات مردم در بخش نیازهای فرهنگی پاسخ دهد.
 
وی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، برنامه ریزی نظام مند برای اوقات فراغت، کشف استعدادهای شهروندان نخبه، تقویت مراکز فرهنگی محلات تبریز، توجه به کانون گرم خانوادها و ایجاد بستری برای انتقال آموزه های شهروندی و آیینی، انقلابی و توامندسازی شهروندان در حوزه  اجتماعی وسلامت از اهدافی است که این معاونت برای تحقق آنها تلاش می کند.
 
حمیدی گفت: طرح همدلانه  با هدف تحقق شعار سال وافزایش همدلی در بین شهروندان در قالب جشنواره زمستانی با ببیش از 400 برنامه فرهنگی هنری انقلابی ورزشی گردشگری  وسلامت با مشارکت شهروندان عزیز در کلیه مراکز فرهنگی وسلامت شهرداری تبریز برگزار می شود.
 
وی افزود: با توجه به شرایط انتخاباتی در زمستان امسال، امیدواریم شهروندان عزیز، با بهره گیری از نتایج برنامه های این جشنواره، با شور و شوقی مضاعف، در انتخابات پیش رو و در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، شرکت کنند.
 
 معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریزاز عموم شهروندان دعوت کرد تا با حضور در این جشنواره، مشوق خادمان فرهنگی شهر در بهبود کیفیت خدمات به شهروندان باشند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره بتواند به مانند سایر فعالیت های فرهنگی شهرداری تبریز، در خاطره ها ماندگار شود.
 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن