تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختران فلسطینی به دلیل برنداشتن روبنده‌ از دیدار با پدر اسیرشان محروم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
دختران فلسطینی به دلیل برنداشتن روبنده‌ از دیدار با پدر اسیرشان محروم شدند
پس از آنکه رژیم صهیونیستی عمدا نظامیان مرد را برای شناسایی چند دختر فلسطینی در یکی از زندان‌هایش قرار داد و دختران مذکور حاضر به برداشتن روبنده‌های خود نشدند این رژیم، دختران یاد شده را علی‌رغم داشتن مجوز از دیدار پدرشان محروم کرد.

خبرگزاری فارس: دختران فلسطینی به دلیل برنداشتن روبنده‌ از دیدار با پدر اسیرشان محروم شدند



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز پژوهش‌های ویژه اسرای فلسطینی اعلام کرد شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) مانع از دیدار «سجى یحیى شریده» (18 ساله) و خواهرانش «سندس» (20 ساله) و «آیات» (24 ساله) با پدر اسیرش در زندان «جلبوع» شد و بهانه‌اش روبنده دختران مذکور بود. بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، دختران مذکور مجوزهای لازم برای دیدار با پدرشان را از هلال احمر کسب کردند اما ناگهان با یک دستور رسمی شاباک روبرو شدند که نمی توانند هیچ دیداری داشته باشند. بنا به گزارش مذکور، یکی از افسران زندان صحرایی «ریمون» یک سال پیش فرزندان اسیر مذکور را تهدید کرده بودند که تا قبل از آزادی پدرشان هرگز او را نخواهند دید و دلیل آن این بوده که آیات و سندس حاضر نشده‌اند روبنده خود را در برابر نظامیان اسرائیلی زندان یاد شده بردارند و این در حالی بوده که در زندان نظامیان زن نیز برای شناسایی وجود داشته‌اند و اسرائیلی‌ها عمدا نظامیان مرد را برای این کار قرار داده بودند. مرکز پژوهش‌های ویژه اسرای فلسطینی در ادامه گزارش خود افزود پلیس زندان‌ها و واحدهای سرکوب رژیم صهیونیستی اخیرا با فلسطینی‌هایی که برای دیدار خانواده‌هایشان می‌آیند به گونه‌ای غیرانسانی رفتار می‌کند.

94/11/05 - 13:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن