تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814904068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

البرادعی: انقلاب مصر قطعا به پیروزی خواهد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: معاون سابق رئیس جمهور مصر و مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی به مناسبت پنجمین سالروز انقلاب ۲۵ ژانویه تاکید کرد که انقلاب پیروز خواهد شد.
به گزارش اسلام تایمز به نقل از رسانه های مصر، محمد البرادعی در پیامی در توئیتر به تمامی کسانی که در انقلاب 25 ژانویه شرکت داشتند، درود فرستاد و تاکید کرد که انقلاب پیروز خواهد شد.
وی نوشت: درود به کسانی که به خاطر آزادی و کرامت انسانی در انقلاب مشارکت کرده و جانفشانی کردند، وطن به شما مدیون است و به شما افتخار می کند، مطمئن باشید که این انقلاب پیروز خواهد شد ، زیرا آینده برای شماست و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت حق نیست.
امروز دوشنبه 25 ژانویه پنجمین سالروز پیروزی انقلاب مصر است که به سرنگونی حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع این کشور منجر شد.
طی روزهای اخیر فراخوان ها برای آمدن مردم به خیابان ها و میادین و برگزاری تظاهرات در روز 25 ژانویه شدت گرفته است. فعالان فیسبوکی مصر صفحه ای را به نام "به خیابانها بیا و انقلابت را کامل کن" در این شبکه راه اندازی کرده اند. بسیاری از شهروندان و گروههای انقلابی مصر برای تحقق اهداف انقلاب که عبارتست از "زندگی، آزادی و عدالت اجتماعی و خارج کردن مصر از تاریکی دیکتاتوری به نور دموکراسی" به خواسته های این فعالان لبیک گفته اند.
این در حالی است که عبدالفتاح ... [ مشاهده متن کامل خبر در اسلام تایمز ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن