تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار پردیس: آل‌سعود می‌خواهد پیروزی برجام را به کام مسلمانان تلخ کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار پردیس:
آل‌سعود می‌خواهد پیروزی برجام را به کام مسلمانان تلخ کند
فرماندار پردیس گفت: عربستان سعودی تلاش می‌کرد که به مذاکرات خدشه وارد کند و هنوز هم دست‌بردار نیست و با ترفندهای مختلف می‌خواهد پیروزی برجام را به کام مسلمانان جهان تلخ کند.

خبرگزاری فارس: آل‌سعود می‌خواهد پیروزی برجام را به کام مسلمانان تلخ کند



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی حیدری صبح امروز در جلسه‌ای که با موضوعیت هماهنگی و همکاری دستگاه‌های خدماتی و اجرایی برای انتخابات ۹ اسفندماه برگزار شد، ضمن تبریک بابت به فرجام رسیدن برجام اظهار کرد: دشمنان نظام از سال‌های گذشته به‌وسیله جنگ، تحریم و روش‌های گوناگونی که در حوزه سیاسی در تاریخ بشریت سابقه نداشته است، تلاش کردند انقلاب ما را محدود و در داخل مرزهایمان محبوس کنند. وی تصریح کرد: آن‌ها پا را فراتر از این گذاشتند و در جهت نابودی نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند؛ اما بعد از سال‌ها یک‌بار دیگر در این ایام توانستیم شاهد پیروزی منطق مکتب اهل‌بیت (ع) بر سایر مکاتب و مذاهب باشیم.
حیدری افزود: تفاوت این پیروزی با پیروزی‌های ادوار گذشته در این است که همه ادیان و مکاتب، ابتدا با جنگ، خون‌ریزی و برخورد فیزیکی وارد عمل شدند و نتوانستند اقدامی کنند و در عرصه گفت‌وگو و مذاکره نتوانستند پیروز شوند.
فرماندار پردیس ادامه داد: در این میان یهودیت با محوریت صهیونیست‌های خبیث بودند، آن‌ها همان‌هایی بودند که آزار زیادی به پیامبر اسلام (ص) رساندند و نسل همان افراد با تمام وجود تلاش کردند تا پیروز این مذاکرات باشند، کشورهای اروپایی و ... که پیرو دین مسیحیت بودند با یهودی‌ها همراه شدند.
حیدری افزود: آن‌ها تلاش کردند با تشکیل فرقه خبیث داعش چهره ناب اسلام را مخدوش سازند؛ اما باز هم نتوانستند اقدامی کنند. وی گفت: زمانی که شیطان بزرگ و استکبار جهانی با ما مذاکره می‌کرد از همه خبیث‌تر عربستان سعودی با تمام وجود تلاش می‌کرد که به این مذاکرات خدشه وارد کند و هنوز هم دست‌بردار نیست و با ترفندهای مختلف، جنگ و خونریزی در منطقه، تقویت تروریست‌ها و ...تلاش می‌کند این پیروزی را به کام مسلمانان جهان تلخ کند.
فرماندار پردیس ادامه داد: با زمامت مقام معظم رهبری و حضور فرزند رشید ایران روحانی رئیس‌جمهور و نقش‌آفرینی وزیر امور خارجه و همراهانشان توانستیم تمام توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنیم.
حیدری با بیان اینکه امیدواریم در این فصل جدید به تذکراتی که مقام معظم رهبری در این زمینه دادند، عمل کنیم، افزود: تا به امروز دنیا منطق ما را قبول نکرده بود و به طرق مختلف ما را نمی‌پذیرفت.
وی تصریح کرد: اما امروز با عقب‌نشینی ما را رسماً و در صحنه بین‌الملل پذیرفتند و اگر غفلت کنیم، طبق تذکر ولی امر مسلمین جهان با نفوذ بعد از برجام، به تمام عرصه‌های ما تعرض خواهند کرد که این را با مراقبت و دقت می‌توان خنثی و این فصل جدید را با پیروزی و سربلندی سپری کرد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه پردیس، معاونان فرماندار، شهرداران، بخشداران، اعضای شوراهای بخش، شهر و روستا و روسای تمام ادارات در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.


94/11/05 - 10:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن