تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816659241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنایع آلاینده شاهین شهر را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صنایع آلاینده شاهین شهر را تهدید می کند
شهردار شاهین‌شهر با اشاره به تهدید شاهین شهر از سوی صنایع آلاینده اطراف این شهر گفت: ما به دنبال آن هستیم تا صنایع اطراف شهر، پاک و این شهر به شهر سبز و پاک منطقه تبدیل شود.
حسین امیری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن جلسات تالار شیخ بهایی برگزار شد، افزود: وصول عوارض آلایندگی سال 95 از پالایشگاه اصفهان برای شهرهای در مسیر آلودگی هوا از جمله شاهین شهر قطعی شده است، هرچند باید عوارض پرداخت نشده سال های قبل نیز وصول شود. امیری افزود: پالایشگاه اصفهان از سال 91 برغم آلایندگی بسیار برای شهرهای اطراف خود، عوارض آلایندگی پرداخت نکرده است.
وی اظهار کرد: این در حالی است که بر اساس قانون، واحدهای آلاینده مستقر در حریم و محدوده شهرها باید عوارض هر ساله خود را به سازمان امور مالیاتی بپردازند تا سازمان به میزان وسعت آلایندگی در بین شهرهای اطراف آن واحد آلاینده تقسیم کند.
وی با اشاره به تهدید شاهین شهر از سوی چند صنایع آلاینده اطراف گفت: ما به دنبال آن هستیم تا صنایع اطراف شهر، پاک و این شهر به شهر سبز و پاک منطقه تبدیل شود.
شهردار شاهین شهر افزود: عوارض آلایندگی برای توسعه مراکز تفریحی و فضای سبز شهر هزینه خواهد شد.
امیری در ادامه این نشست خبری بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به مناسبت گرامیداشت این دهه مبارک 23 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی را بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌کند. شهردار شاهین‌شهر افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام، اصلاح هندسی معابر سطح شهر، کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری شاهین‌شهر، بهره‌برداری از ساختمان اداری اتوبوس‌رانی، بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی مجموعه مسکن مهر، الحاق 5 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی شاهین‌شهر، تکمیل و بهره‌برداری زمین چمن ورزشگاه ملت، کلنگ‌زنی خانه فرهنگ، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم فرهنگسرای خانواده، زیرسازی و آسفالت معابر سایت اداری و همچنین آغاز عملیات اجرایی مترو شاهین‌شهر - اصفهان در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد. وی تصریح کرد: جمع کل پروژه های قابل بهره برداری 186 میلیارد ریال و جمع پروژه های کلنگ زنی بیش از 101 میلیارد تومان می باشد. افزایش 8 درصدی بودجه سال آینده شهرداری شاهین شهر
شهردار شاهین شهر همچنین از تقدیم بودجه 218 میلیارد تومانی این شهرداری به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت بودجه سال 95 شهرداری نسبت به بودجه سال جاری تنها 8 درصد افزایش یافته است. 
وی اظهار کرد:160 میلیارد تومان از این بودجه برای شهرداری و 58 میلیارد تومان آن به سازمان های وابسته به شهرداری اختصاص می یابد. 
وی افزود: 65 درصد از این بودجه به بخش عمران و 35 درصد به بخش جاری اختصاص می یابد.
وی سرانه بودجه شهرداری شاهین شهر را برای هر شهروند در سال 95 یک میلیون و 66هزار تومان عنوان کرد و گفت: برنامه محوری، رویکرد اصلی شهرداری برای سال آینده است.
امیری با اشاره به پروژه قطارشهری این شهر نیز ادامه داد: کار مطالعه، نقشه برداری،محاسبات و برآورد اولیه پروژه اجرای قطار شهری شاهین شهر - اصفهان انجام شده است و در حال رایزنی با اداره راه و شهرسازی هستیم.
وی اعتبار اولیه برای عملیات زیرسازی،خاکبرداری و عمران این پروژه را 13،5 میلیارد تومان پیش بینی کرد.
وی با اشاره به طول 19،5 کیلومتری این پروژه گفت:13،5 کیلومتر از این پروژه در محدوده شاهین شهر و شش کیلومتر آن در حوزه اصفهان است.
وی مجموع هزینه اجرای کامل پروژه مترو را بیش از هشت هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت تامین منابع درآمد پایدار، این پروژه در کمتر از چهار سال به بهره برداری می رسد.
امیری همچنین به بهره برداری از فاز اول کمپینگ شرق شاهین شهر در محل ورودی این شهر با اعتبار اولیه 1،5 میلیارد تومان تا پایان سال خبر داد و گفت: این کمپینگ،فضایی تفریحی برای استقرار مسافرانی است که قصد ورود به شهر اصفهان را دارند.
برپایی 21 ویژه برنامه در هفته نکوداشت شاهین شهر شهردار شاهین‌شهر در بخش دیگری از این نشست خبری با اعلام برگزاری هفته نکوداشت شاهین‌شهر از 6 تا 12 بهمن‌ماه امسال با حضور مسئولین کشوری و استانی ، گفت: 21 ویژه‌برنامه به مناسبت این هفته در نظر گرفته ‌شده است. وی به عناوین برنامه‌های هفته گرامیداشت شاهین‌شهر اشاره‌ای کرد و افزود: در این هفته بیش از 21 برنامه از جمله جشن‌های شهروندی، بازارچه صنایع‌دستی بانوان، نورافشانی سطح شهر، جشنواره غذاهای سنتی، برنامه ورزش باستانی در مدارس شهر، پیاده‌رویی عمومی و غیره با اعتباری بالغ‌ بر 200 میلیون تومان برگزار خواهد شد. وی یادآور شد: جشنواره غذاهای سنتی و محلی نیز با حضور داوران کشوری برگزار خواهد شد. شهردار شاهین‌شهر به برنامه‌های شاخص هفته نکوداشت شاهین‌شهر را سمینار فرصت‌های سرمایه‌گذاری، همایش نخبگان، تجلیل از خانواده‌های شهدا با حضور یکی از خانواده‌های شهدای هسته‌ای کشورمان، همایش ولایت‌فقیه و مراسم کلنگ‌زنی 64 پروژه فرهنگی برشمرد. وی یادآور شد: در هفته نکوداشت شاهین‌شهر امسال میزبان مسابقات انتخابی کاراته کشوری با حضور بیش از 700 ورزشکار خواهیم بود.



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن