تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802899957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز: ورود محتاطانه شرکت‌های بین‌المللی بیمه به بازار ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رویترز: ورود محتاطانه شرکت‌های بین‌المللی بیمه به بازار ایران
رویترز در گزارشی نوشت: علی‌رغم لغو تحریم‌ها، پابرجا ماندن تحریم‌های آمریکا علیه ایران از جمله موانعی است که سبب می‌شود تا شرکت های بیمه ای بین‌المللی برای ورود سریع به بازار ایران احتیاط کنند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از رویترز، شرکت‌های جهانی بیمه ایران را برای فرصت‌های تجاری پس از لغو تحریم‌ها دوره کرده‌اند و نخستین بار در ماه مارس می‌توانند، به این آرزوی خود برسند زمانی‌که شرکت‌های ایرانی به دنبال پوشش بیمه‌ای جدید خواهند بود.
 
بیمه گران، بیمه گرهای اتکایی که در ریسک شرکت های بیمه سهیم می شوند و واسطه هایی که قراردادها را جوش می دهند، در حال بررسی راهی برای ورود به بازار بیمه ای 7.4 میلیارد دلاری ایران پس از لغو تحریم‌ها در ماه جاری میلادی هستند.
 
برای مثال الیانز، زوریخ اینشورنس، هانوور آر ایی و آراس‌ای در روزهای اخیر اعلام کردند که فرصت های احتمالی در ایران را ارزیابی خواهند کرد.
 
کارشناسان صنعت بیمه و بیمه اتکایی بخش‌های دریایی و انرژی را بخش‌هایی می‌دانند که بهترین فرصت‌ها را برای شرکت‌های بیمه دارا هستند. بیمه عمر در کنار پوشش بیمه تجاری حوزه‌ای است که دارای پتانسیل رشد است چراکه کمتر از یک دهم کل حق بیمه‌های پرداخت شده در ایران را به خود اختصاص داده است و این رقم در کل بازار بیمه جهان بیش از 50 درصد است.
 
به گفته کارشناسان این صنعت، شرکت‌های بین‌المللی بیمه در ابتدا احتمالا برای آگاهی از دانش داخلی و بیمه اتکایی بیمه‌های داخلی در بازار بین‌المللی با شرکت‌های ایرانی همکاری خواهند کرد. همچنین دلالان بین‌المللی به شرکت‌های خارجی برای ورود به بازار ایران کمک خواهند کرد.
 
البته صنایع بیمه آمریکا هنوز از انجام تجارت در ایران منع هستند، چرا که تحریم‌های جداگانه آمریکا هنوز پابرجاست.
 
قراردادهای بیمه برخی از شرکت‌های ایرانی در پایان ماه مارس ( پایان سال شمسی ایران) منقضی خواهد شد و آنها به دنبال انعقاد توافق های جدید خواهند بود. احتمالا شرکت‌های بیمه نیز خودشان به دنبال پوشش بیمه اتکایی جدید خواهند بود.
 
محمد آسوده معاون رئیس و مدیرعامل شرکت بیمه ایرانیان به رویترز گفت: بیمه‌گران خارجی که به دنبال شراکت با شرکت وی و ورود به بازار ایران هستند، قبلا با وی تماس گرفته‌اند.
 
وی افزود: «آنها منتظر روز اجرا بودند... ما به اندازه کافی دیدارهایی از سوی شرکت‌های خارجی داشته‌ایم... ازسرگیری تجارت می‌تواند سریع باشد، اما به شرایط پیشنهادی آنها دارد. قرارهایی برای تجدید قراردادها طی 2 ماه اینده وجود دارد که شروع خوبی خواهد بود.»
 
سلطانی مدیر توسعه کسب و کار منطقه‌ای شرکت ایران اینشورنس مستقر در دوبی مستقر که بخش عمده سهامش به سهامداران ایرانی تعلق دارد، در این باره گفت واسطه‌های انگلیسی و ژاپنی و شرکت‌های بیمه برای شراکت با شرکتش تماس گرفته‌اند.
 
بیمه‌گران خارجی ماه ها منتظر لغو تحریم‌ها بودند؛ هشت شرکت بیمه و ارائه‌دهنده بیمه اتکایی از میان 11 شرکت غربی و خاورمیانه ای که سال گذشته به سوالات رویترز پاسخ گفته‌اند، اعلام کردند ایران بازار جذابی به ویژه در بخش‌های دریایی و انرژی است.
 
اما علی‌رغم لغو تحریم ها، همچنان موانعی وجود دارد که سبب می شود تا شرکت های بیمه ای برای ورود سریع به بازار ایران احتیاط کنند.
 
تحریم‌های همچنان پابرجای آمریکا که شهروندان، بانک‌ها و بازیگران صنعت بیمه این کشور را از مبادلات تجاری از جمله تجارت دلاری با ایران منع می‌کند، این بر این نگرانی دامن می‌زند که آیا ‌دیگر بیمه گران خارجی می‌توانند بدون ریسک جریمه شدن با ایران همکاری کنند یا نه.


منبع: فارس


۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن