تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813190450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نمایشگاه یکی از مولفه های بالا رفتن سرانه مطالعه و کتابخوانی میان مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، برگزاری نمایشگاه ها را از مولفه های بالا رفتن سرانه مطالعه و کتابخوانی میان مردم عنوان کرد.
حجت الاسلام مهدی عزیزی مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در خصوص دهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: از جمله تفاوت هایی که نمایشگاه امسال با نمایشگاه های سال های گذشته دارد تفاوت در محتویات نمایشگاه و آنچه که به مردم عرضه شد، می باشد.
وی با بیان اینکه فضای نمایشگاه امسال 20 برابر فضایی است که سال گذشته در اختیار نمایشگاه قرار گرفت، افزود: این افزایش فضا باعث حضور تعداد بیشتری از انتشارات فعال در دهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان شده و انتشارات بیشتری توانستند تازه های نشر خود را در اختیار علاقمندان قرار دهند.
وی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال انتشارات مطرحی همچون انتشارات چشمه، انتشارات دایره، انشارات آموت و... و نمایندگانی از کشورهای خارجی از جمله عراق، سوریه و لبنان حضور داشته اند.
مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تصریح کرد: حضور نمایندگانی از انتشارات خارجی در نمایشگاه کتاب امسال، اتفاقی است که برای اولین بار در عمر ده ساله نمایشگاه های استانی می افتد و مخاطبان استقبال گسترده ای از آن داشته اند.
وی با اشاره به اینکه کتاب ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن