تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813215202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژه ای: پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل‌ونقل حتما به دادگاه می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اژه ای: پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل‌ونقل حتما به دادگاه می‌رود
سخنگوی قوه قضاییه گفت که پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل و نقل و سوخت یکی از پرونده هایی است که حتما با صدور کیفرخواست به دادگاه می‌رود.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای درباره‌ آخرین وضعیت پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل ونقل سوخت که با گذشت حدود یک سال همچنان در دادسرای کارکنان دولت است، گفت: اقدامات مفصل و تحقیقات فراوانی در مورد این پرونده شده و سیستم اطلاعاتی کمک فراوانی را در این زمینه کرده است، البته ناگفته نماند ایشان مدت قابل توجهی بازداشت بودند و در مدتی هم رفت و آمد می‌کردند، در زمان بازداشت نیز از وی تحقیق می‌شد.


وی افزود: در این پرونده کار مفصلی انجام شده و پرونده همچنان در مرحله ادامه تحقیقات است، البته کیفرخواست این پرونده صادر نشده و پرونده به دادگاه نرفته است، اما این پرونده از پرونده‌هایی است که حتما به دادگاه می‌رود ولی زمان دقیق آن را نمی‌دانم.


وی درباره‌ پرونده مهدی هاشمی و اینکه آیا مرخصی وی تمدید می‌شود؟ گفت: تمدید مرخصی وی منوط به نظر و تشخیص مقام قضایی و پزشکی است.


وی افزود: در این مورد نیاز به عمل جراحی وجود داشت که عمل جراحی انجام شد و پزشک معالج ایشان اعلام کرد که وی بعد از عمل جراحی نیاز به دو هفته استراحت دارد که باید در بیرون از زندان باشد. بر همین اساس یک نفر از پزشکان پزشکی قانونی پرونده را ملاحظه کرد و نظر پزشک معالج را تایید کرد، اما این امر از نظر قاضی پرونده کافی نبود.


سخنگوی دستگاه قضا افزود: ‌بر همین اساس قاضی پرونده دستور داد که از طرف پزشکی قانونی سه پزشک در این پرونده نظر دهند که آنها هم مطرح کردند که وی باید پس از عمل جراحی مدتی را به عنوان دوران نقاهت بگذراند.


سخنگوی قوه قضاییه درباره‌ی ممنوعیت ورود روزنامه قانون به مراجع قضایی اعم از دادگستری‌ها که طی یک نامه‌ای به آنها اعلام شده است، اظهار بی اطلاعی کرد.


سخنگوی قوه قضاییه درباره‌ پرونده خودکشی دانش آموز کرمانشاهی اظهار بی اطلاعاتی کرد و گفت‌: همه اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی مربوط به دستگاه قضایی نیست؛ چرا که بعضی از اوقات کسانی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند انگیزه‌شان شخصی است و یا ممکن است دیگران در وقوع چنین حوادثی نقش داشته باشند. اما آنچه که معاونت پیشگیری قوه قضاییه انجام می‌دهد بسیار خوب است زیرا معاونت برای این که چنین اتفاقاتی رخ ندهد با دستگاههای ذیربط اعم از آموزش و پرورش و غیره جلساتی را برگزار می‌کند و در تلاش هستند چنین حوادثی رخ ندهد.


وی افزود: موضوع پیشگیری از وقوع جرم در مجلس و بعد از آن در مجمع تشخیص مصلحت معطل مانده بود که با تغییرات فراوان به جمع بندی رسید و تصویب شد، البته ابلاغ آن مدت‌ها طول کشید و دولت هم به مصوبه معترض بود و هنوز هم آنچنان که باید اجرایی نشده است، اما به هر حال ناگفته نماند آقای الفت در معاونت پیشگیری بسیار فعال هستند و کارگروه‌هایی را هم در این زمینه تشکیل دادند.




منبع: ایسنا


۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن