تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم ایران در حمل و نقل دریایی ناچیز است/سرمایه گذار باید اهلیت داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم ایران در حمل و نقل دریایی ناچیز است، گفت:در شرایط کنونی می توان از پتانسیل بسیاری از کشورها همانند چین بهره برد.
علی نعمت چهاردولی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه دولت باید از شرایط پساتحریم بیشترین بهره برداری را کند، گفت:باید از پتانسیل های کشور برای توسعه کشور حداکثر استفاده را کرد.
نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی، با عنوان این موضوع که سهم ایران از میزان حمل و نقل دریایی ناچیز است، افزود:92 درصد حمل و نقل کشور جاده ای، 6 درصد ریلی و 2 درصد حمل و نقل هوایی و دریایی است.
چین در زمینه ساخت کشتی مهارت فراوانی دارد
چهاردولی با اشاره به اینکه ایران از طریق خلیج فارس و دریای عمان به آب های آزاد دنیا و از طریق دریای خزر به کشورهای حوزه قففاز دسترسی دارد، ادامه داد:متاسفانه از این سهم هیچ استفاده ای نکرده ایم، با استفاده از این شرایط می توان تحولی در حوزه حمل و نقل دریایی،بنادر و کشتیرانی بهره برد.
وی با بیان اینکه کشور چین در زمینه ساخت کشتی ها مهارت فراوانی دارد،اظهارداشت: این کشور در صنعت دریایی و بنادر قوی است و پتانسیل فراوانی در ساخت بنادر و نفتکش ها دارد که باید از این شرایط استفاده کرد.
سرمایه گذار باید اهلیت داشته باشد
این نماینده مردم در مجلس نهم با ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن