تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 95 سومین پروژه مشارکتی سازمان نوسازی شهرداری سنندج به بهره‌برداری می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سال 95
سومین پروژه مشارکتی سازمان نوسازی شهرداری سنندج به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج از پیشرفت 70 درصدی مجتمع تجاری خدماتی مردوخ خبر داد و گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی، سال آینده افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: سومین پروژه مشارکتی سازمان نوسازی شهرداری سنندج به بهره‌برداری می‌رسد



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دقایقی پیش، رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری سنندج، از روند احداث مجتمع مهم تجاری خدماتی مردوخ این شهر بازدید کردند. در جریان این بازدید، مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج عنوان کرد: مجتمع تجاری خدماتی مردوخ، سومین پروژه مشارکتی این سازمان با بخش خصوصی است. داوود سرهنگی گفت: کار احداث این پروژه از دی ماه سال گذشته با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز شد و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وی افزود: این مجتمع با مساحت کل زیربنای یک هزار و 16 متر مربع و عرصه 230.85 متر مربع در 4 طبقه با 70 درصد سهم الشراکه سازمان بهسازی و 30 درصد بخش خصوصی در حال اجرا است. سرهنگی با اشاره به عملیات انجام شده در مجتمع تجاری و خدماتی مردوخ تصریح کرد: آرماتوربندی و اجرای اسکلت و سقف بتنی، عملیات بنایی، سیمان کاری، گچ و خاک و تمامی امور تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و همچنین نماکاری ساختمان به طور کامل انجام شده است. مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج با بیان اینکه در حال حاضر عملیات کاشی کاری، سفیدکاری، نقاشی و نصب آسانسور این پروژه در حال اجرا است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم سال آینده این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

94/11/04 - 08:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن