تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815492279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارسوی لیگ/ دفاع تمام قد مایلی کهن از خاکپور پس از شکست تیم امید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: چهارسوی لیگ/ دفاع تمام قد مایلی کهن از خاکپور پس از شکست تیم امید


مایلی کهن مدیر فنی تیم امید کشورمان با دفاع از خاکپور مربی تیم و تقدیر از عملکرد بازیکنان تیم در این دور از بازی ها گفت: انتخاب آقای خاکپور بعنوان مربی کاملا بجا بوده است و تیم امید هم در ۹۰ دقیقه خیلی بهتر از ژاپن بازی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مایلی کهن مدیر فنی تیم فوتبال امید در برنامه چهارسوی لیگ درباره نتیجه بازی ایران مقابل ژاپن و عملکرد تیم امید گفت: تیم امید کشورمان با توجه به اینکه بازیکنان ارزنده ای داشت و 90 دقیقه را خیلی بهتر از ژاپن بازی کرد، ولی برای دومین بار از راهیابی به المپیک باز ماند و از این دور از رقابت ها حذف شد.
 
 مایلی کهن درباره انتخاب خاکپور بعنوان مربی تیم امید و تجربه وی در این زمینه گفت: همانطور که می دانیم مربی های قبلی هم با تجربه بودند ولی آقای خاکپور شخصیت ممتاز ودانش فراوانی دارد، کاپیتان تیم ملی بوده است و سوابق درخشانی داشته است و همیشه در کنار بازیکنان تیم بوده است. اما همیشه مربی ایرانی محکوم است و برای شکست باید کمیته شکست تشکیل دهیم و همیشه مربی را محکوم می کنیم.
مایلی کهن در شبکه خبر


قاسم پور کارشناس فوتبال نیز در ارتباط تلفنی با برنامه چهارسوی لیگ درباره عملکرد تیم ملی امید در قطر گفت: همیشه نتیجه گیری ها این بوده است که خوب بازی کردیم یا نه؟ ولی درباره این دور از بازی ها باید بگویم که در بازی آخر مستحق سه گل نبودیم و این باعث شد که برای دومین باز از راهیابی به المپیک حذف شدیم. او در ادامه گفت: مشکلاتی که از بیرون داشتیم هم بر بازی تاثیر گذار بود و مشکلات فنی تیم بیشتر از مشکلات حاشیه ای بود.
قاسم پور کارشناس فوتبال

 
 این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: توانایی که بازیکنان تیم امید در لیگ نشان دادند را در تورنمت نشان ندادند، خط دفاعی تیم نیز توانایی همیشه را نداشت. دفاع وسط باید سرعت خوبی داشته باشد که دفاع ما ضعیف عمل کرد.

مایلی کهن نیز درباره عملکرد تیم و نحوه بازی بازیکنان گفت:  حدود 14 ماه که بازی ها را زیر نظر داشتیم، از روزبه چشمی در دفاع وسط استفاده شد ولی یکبار هم از هافبک وسط استفاده نشد. او افزود: در بعضی جاها ترافیک بازیکن داریم ولی در بازی باید از بهترین ها استفاده کنیم.  او در دفاع از روزبه چشمی گفت: او سرعت عمل خوبی داشت ، گامهای بلندی دارد و سرعت مناسبی داشت.
 مایلی کهن درباره مشورت کادر فنی در ترکیب تیم نیز گفت: در واقع آرایش تیم به آقای خاکپور ارائه می شد و در نهایت تصمیم اصلی با مربی تیم بود.

او همچنین گفت: چون فاصله مسابقات کم بود ، تقریبا تمامی تیم ها نیز از سیستم چرخشی استفاده می کردند ولی در تیم ما به نسبت تیم های دیگر گروه کمتر از سیستم چرخشی استفاده شد.

 مایلی کهن درباره اینکه چرا بعضی بازیکنان خوب را به قطر نبردیم نیز گفت: چون درباره بردن بازیکنان تیم محدودیت داشتیم و 20 نفر را می توانستیم ببریم بنابراین مجبور بودیم بهترین ها را انتخاب کنیم و بعضی بازیکنان خوب هم مصدوم بودند.

مدیر تیم امید کشورمان همچنین درباره اینکه چرا در وقت اضافه 3 گل دریافت کردیم، گفت: تیم امید با وجودیکه ستاره نداشت ولی در طول 90 دقیقه خیلی بهتر از ژاپن بازی کرد، ولی وقتی در طول بازی 90 دقیقه ای خیلی خوب هم بازی کنیم وباید ببریم اما یک گل بخوریم و با این یک گل هم حذف می شدیم، این باخت با  0-10 هم هیچ فرقی  نداشت. او افزود: وقتی یک گل خوردیم در وقت اضافه تصمیم گرفتیم که با سیستم 3،4،3 بازی کنیم و تغییراتی ایجاد کردیم که گل نخوریم اما گل هایی که زده شد استثنایی زده شد.
   


شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن