تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813089301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب روحانی کدام خودروساز فرانسوی است؟


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: رییس جمهوری دوشنبه 5 بهمن ماه به فرانسه می رود. این رفت و آمدهای رییس جمهوری ها و مسئولان مختلف از وزراتخانه ها و معاونت ها اصولا برای همکاری های بیشتر و عقد قراردادها و تفاهم ها صورت می گیرد. قراردادهایی که اگر درست تنظیم شده باشد می تواند اقتصاد کشور را تغییر دهد و بالاخره چرخ رونق اقتصادی را بچرخاند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از صدای اقتصاد، حالا هم که قرار است حسن روحانی به فرانسه برود، احتمالا عقد قراردادهای مختلف با شرکت های فرانسوی که احتمالا در صدر آنها شرکت های خودروسازی پژو و رنو قرار دارند. البته که به گفته صادق حسین جابری انصاری، سخنگوی وزارت خارجه در این سفر قطعاً در مورد موضوع پژو بحث خواهد شد، اما امضای قرارداد پژو به رفتار فرانسوی ها در این خصوص بستگی دارد. باید ببینیم طرف فرانسوی چه برخوردی برای بازگشت به ایران خواهد داشت و پس از آن در مورد امضای قرارداد با این شرکت تصمیم گیری خواهیم کرد.
حالا که سفر رییس جمهوری به فرانسه نزدیک تر شده، رسانه های مختلف اخبار مختلف رفتن پژو از ایران بعد تحریم ها و خالی گذاشتن دست خودروسازان و قطعه سازان وطنی را بیشتر منتشر می کنند و مدام از خسارت های میلیون دلاری این رفتن می گویند. البته که در واقعیت اگر پژو بازار ایران را به طور کامل ترک کرده بود، در طی این سال ها، شرکت های خودروسازان ایرانی هرگز نمی توانستند حتی یک عدد از خودروهای با مارک شرکت پژو را تولید کنند.
به هرحال، گمانه زنی های از عقد قرارداد با شرکت ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن