تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایده جدید رئیس جمهور چین در بدو ورود به تهران


واضح آرشیو وب فارسی:تیتر1: رئیس جمهور چین ایده ای جدید را مطرح ساخته و گفته کشورش می تواند برای به تحقق رسیدن آن اعتباراتی را مدنظر قرار دهد.
گروه سیاسی « تیتریک »، "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین، جمعه شب برای دیداری رسمی وارد ایران شد.
خبگزاری شین هوا (xinhua) با اعلام این خبر نوشت: هدف وی از این دیدار گسترش بیشتر روابط دوستانه سنتی بین دو کشور و افزایش همکاری های اقتصادی می باشد.
شین هوا افزود: این نخست سفر رسمی یک رئیس دولت چین به ایران طی 14 سال گذشته و همچنین اولین دیدار شی جین پینگ از این کشور کهن می باشد.
این خبرگزاری چینی با تاکید بر قدمت روابط دو کشور ادامه داد: روابط دوستانه ایران با چین به لطف وجود جاده ابریشم به 2.000 سال پیش بازمی گردد.
روزنامه چاینا دیلی (chinadaily) نیز نوشته است: رئیس جمهور چین در بدو ورود به تهران ایده جدید "خاورمیانه صنعتی" را مطرح ساخته و گفته کشورش می تواند برای به تحقق رسیدن این ایده اعتباراتی را مدنظر قرار دهد.
براساس این گزاش، آقای پینگ بر ظرفیت های قابل توجه خاورمیانه تاکید کرده و گفت: ما در فکر اجرایی کردن این برنامه هستیم و معتقدیم که خاورمیانه باید به یک منطقه پیشرفته صنعتی بدل شود.

منبع: جام نیوز [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه خبری تحلیلی تیتر1 ]
ایده جدید رئیس جمهور چین در بدو ورود به تهران



ایده جدید رئیس جمهور چین در بدو ورود به تهران






شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تیتر1]
[مشاهده در: www.titre1.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن