تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الهه کولایی : انتظار فرش قرمز نداشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: الهه کولایی : انتظار فرش قرمز نداشتیم
یک استاد دانشگاه اصلاح طلب گفت: افراد صاحب نفوذی که در معرض انتخاب شدن قرار نگرفتند باید به صحنه بیایند و از چهره‌های جدید حمایت کنند.
به گزارش نامه نیوز، الهه کولایی در جلسه مشترک اعضای میز استان‌ها و اعضای اصلاح طلب نیروهای اصلاح‌طلب سراسر کشور که ظهر امروز -شنبه- برگزار شد، گفت: از تمام امکانات خود برای حضور بهتر در انتخابات مجلس دهم استفاده می‌کنیم.
 
او با اشاره به شعار امید و آرامش اصلاح‌طلبان و ذکر این موضوع که افراد حاضر در اینجا به خوبی واقعیت‌های این جامعه را می‌شناسند، گفت: از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم تا شرایط را تغییر دهیم.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: حضور حداکثری و مشارکت همه مردم منجر به پیروزی اصلاح‌طلبان خواهد شد.
 
استاد دانشگاه تهران به حساسیت‌های قومی در برخی استان‌های مرزی ایران اشاره کرد و گفت: بدون تردید در شرایط کنونی افراد صاحب نفوذی که در معرض انتخاب شدن قرار نگرفتند باید به صحنه بیایند و از چهره‌های جدید حمایت کنند.
 
کولایی با بیان اینکه کسی از میان اصلاح‌طلبان انتظار فرش قرمز نداشت، متذکر شد: فراموش نکنیم که اینجا خاورمیانه است و ان‌شاءالله پروژه ۹۲ را یک فاز جلو‌تر خواهیم برد.


منبع: ایلنا


۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن