تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنان ضد ایرانی جان کری پس از دیدار با وزیر سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با عادل الجبیر همتای عربستانی خود در ریاض گفت: واشنگتن به شراکت با کشورهای حاشیه خلیج فارس پایبند است و به اهمیت و ضرورت آن اعتقاد دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن به دفاع از کشورهای منطقه، در صورت نیاز، پایبند است.
 وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: ما با همه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس موافقتنامه های مکتوب و یادداشت تفاهم همکاری داریم و هماهنگی نظامی و امنیتی میان ما همچنان ادامه دارد.
کری افزود: ما نگرانی کشورهای عربی خلیج فارس در قبال ایران را به ویژه پس از لغو تحریم ها درک می کنیم و به شراکت با این کشورها پایبندیم. جان کری در ادامه گفت: واشنگتن همچنان از فعالیت های ایران در تعدادی از کشورهای همسایه مانند حمایت از حزب الله نگران است.

عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در کنفرانس مشترک خبری با جان کری همتای امریکایی خود در ریاض اعلام کرد: ما با کری درباره آینده روابط کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا و چگونگی مقابله با مداخلات ایران در منطقه مذاکره کردیم.
 جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نیز دیدار با وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را مهم ارزیابی کرد و گفت: تمرکز این نشست بر ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه خبر ]

شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن