تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنی‌هاشمی: لیست جبهه پیروان خراسان رضوی در ائتلاف ارائه می‌شود/ اعلام نتایج نهایی لیست‌ها تا 15 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بنی‌هاشمی:
لیست جبهه پیروان خراسان رضوی در ائتلاف ارائه می‌شود/ اعلام نتایج نهایی لیست‌ها تا 15 بهمن
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی از طی شدن مراحل نهایی لیست جبهه پیروان خراسان رضوی خبر داد و گفت: لیست ما و سایر تشکل‌های اصولگرا در شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد ارائه شده که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: لیست جبهه پیروان خراسان رضوی در ائتلاف ارائه می‌شود/ اعلام نتایج نهایی لیست‌ها تا 15 بهمن



محسن بنی هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به فعالیت بیش از پیش طیف‌های اصولگرا در خراسان رضوی اظهار کرد: هر جناح و طیف اصولگرایی در استان کار خود را در حوزه ارائه لیست‌ها انجام می دهد و بیکار نمی‌نشیند. وی ادامه داد: لیست‌های مشهد و شهرستانی جبهه پیروان نیز هم اکنون مراحل نهایی خود را طی می‌کند و از آنجایی که ما نیز در کنار سایر تشکل‌های اصولگرا به ائتلاف اصولگرایان مشهد وارد شده‌ایم، لیست خود را به ائتلاف ارائه می‌دهیم و نهایتا در ائتلاف نیز به نتیجه می‌رسیم. رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با اشاره به جمع‌بندی نهایی لیست‌های اصولگرایان در شورای ائتلاف گفت: جمع‌بندی نهایی در ائتلاف تا 15 بهمن ماه به نتیجه می‌رسد و لیست‌ها در این تاریخ به صورت مشخص اعلام می‌شود.

94/11/03 - 14:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن