تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد تشکیل 16 کمیته برای بزرگداشت دهه فجر کاشان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد
تشکیل 16 کمیته برای بزرگداشت دهه فجر کاشان
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از تشکیل 16 کمیته برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل 16 کمیته برای بزرگداشت دهه فجر کاشان



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلامعلی عبدالرحیمی ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی اظهار کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی 16 کمیته تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مسئولیت کمیته بسیج، ایثارگران و نیروهای مسلح را بر عهده دارد، تصریح کرد: فضاسازی و تزئین شهری برعهده شهردار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسئول کمیته امنیتی و انتظامی است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: کمیته دانش‌آموزی و نوجوانان بر عهده اداره آموزش و پرورش، کمیته زنان و خانواده بر عهده امور بانوان فرمانداری و کمیته تبلیغات اسلامی مسئول کمیته مساجد و روحانیت و هیئت‌های مذهبی است.
عبدالرحیمی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست کمیته فرهنگی و هنری انجمن‌ها و کانون‌های اسلامی را بر عهده دارد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مسئول کمیته اساتید و دانشجویان و معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری مسئول کمیته افتتاح پروژه‌هاست.
وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان برنامه‌های مفرح و شادی را در ایام دهه فجر برگزار می‌کند، تأکید کرد: روابط عمومی فرمانداری مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و بخشدار مرکزی شهرستان کاشان مسئول کمیته بخشداری و روستا خواهد بود.
مسئول ستاد دهه فجر کاشان متذکر شد: اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری مسئول کمیته برنامه‌ریزی و ارزشیابی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول کمیته اصناف و کارگران  و تشکل‌های مردمی و مدیر حوزه‌های علمیه شهرستان کاشان مسئول کمیته روحانیت و طلاب را برعهده دارد.
عبدالرحیمی خواستار پوشش خبری و انعکاس برنامه دهه فجر در رسانه‌های دیداری و شنیداری شد و افزود: رسانه‌ها رسالت بزرگی را در پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دوران دفاع مقدس داشته‌اند و همین امر موجب می‌شود که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند.
وی متذکر شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجتماع با شکوه مردم شهر دارالمؤمنین کاشان در روز 22 بهمن در میدان جهاد این شهر خواهد بود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نشانه اقتدار و وحدت مردم ایران است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در روز 22 بهمن نقشه‌های شوم دشمنان را در آستانه انتخابات برهم می‌زند.
در ادامه رئیس دفتر خبری صدا و سیما با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها نقش مهمی در معرفی شهرستان کاشان داشته‌اند، تصریح کرد: خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی و خبرگزاری صدا و سیما در معرفی شهر کاشان در کشور سهم بسزایی ایفا کرده‌اند.
حامد عباسی طاهری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حکومتی مردمی بود و چون نظام و انقلاب را از خودشان می‌دانستند همواره در راهپیمایی‌ها و حضور گسترده‌ای داشتند.
وی افزود: امسال نیز خبرنگاران با قلم‌های شیوا و رسا خود و رسانه ملی با تمام توان در آیین‌ها و برنامه‌های جشن انقلاب و خصوصاً در روز 22 بهمن شرکت دارد.


94/11/03 - 13:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن