تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد رقابت کاراته‌کای قم برای کسب مدال از مسابقات لیگ جهانی کاراته


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد
رقابت کاراته‌کای قم برای کسب مدال از مسابقات لیگ جهانی کاراته
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز رقابت کاراته‌کای قم در نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته خبر داد.

خبرگزاری فارس: رقابت کاراته‌کای قم برای کسب مدال از مسابقات لیگ جهانی کاراته



روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تنها نماینده کاراته استان قم در نخستین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال 2016 امیر مهدی‌زاده است که در سال‌های اخیر در هر میدانی که حضور یافته با مدال بازگشته است. وی ادامه داد: مهدی‌زاده در دو دوره اخیر بازی‌های آسیایی که در شهرهای گوانگ‌جو چین در سال 2010 و اینچئون کره جنوبی در سال 2014 به انجام رسید به عنوان تنها نماینده ورزش قم، به ترتیب دو مدال ارزشمند برنز و طلا را برای ورزش قم به ارمغان آورده است. مهدی‌زاده امید کاراته قم برای کسب مدال بازی‌های آسیایی 2018 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: افتخارآفرینی‌های امیر مهدی‌زاده بر هیچ یک از علاقمندان به ورزش و مسئولین پوشیده نیست زیرا این ورزشکار نخبه در سال‌های 2012 و 2014 نیز به ترتیب از مسابقات جهانی پاریس و برمن دو مدال طلا و برنز کسب کرده است. وی یادآور شد: واقعا جای کاراته در بازی‌های المپیک خالی است زیرا اگر این رشته ورزشی جزو رشته‌های المپیکی بود قطعا ما چهره‌ درخشانی همچون امیر مهدی‌زاده را دست‌کم در سه دوره المپیک به عنوان نماینده قم اعزام می‌کردیم و به افتخارآفرینی این ورزشکار ارزنده می‌بالیدیم. رمضانی بیان کرد: در حالی که بازی‌های آسیایی سال 2018 به میزبانی شهر جاکاراتای اندونزی به انجام می‌رسد از هم‌اکنون یکی از امیدهای ورزش قم برای حضور در این بازی‌ها و کسب مدال، امیر مهدی‌زاده است و البته به حضور ورزشکارانی از رشته‌های کشتی، تکواندو و دو و میدانی نیز در این بازی‌ها فکر می‌کنیم. وی در ادامه با اشاره به حضور ستاره کاراته قم در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال 2016 بیان کرد: نخستین مرحله این رقابت‌ها از سوم تا چهارم بهمن ماه در پاریس فرانسه برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم به روی تاتامی خواهد رفت. رقابت بیش از هزار کاراته‌کا در مرحله نخست لیگ جهانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به حضور 1012 کاراته‌کا از 75 کشور جهان در مرحله نخست لیگ جهانی 2016 کاراته‌وان، بیان کرد: این رقابت‌ها ابتدا با مصاف کاتاروهای دو بخش انفرادی و تیمی مردان و زنان آغاز می‌شود. وی یادآور شد: سپس مسابقات کاتای تیمی دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود و استارت مسابقات بخش کومیته از روز شنبه سوم بهمن ماه زده خواهد شد در حالی که کاراته‌کاهای مدعی در اوزان منهای 50، 55 و 68 کیلوگرم زنان و اوزان منهای 60، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم مردان به انجام می‌رسد. رمضانی عنوان کرد: امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها به میدان می‌رود و قطعا یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال برای تیم کشورمان از نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته است و خود را برای مسابقات جهانی امسال به بهترین فرم آمادگی می‌رساند.

94/11/03 - 11:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن