تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813152189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر اجرایی جشنواره عمار در خراسان رضوی: جشنواره عمار در افغانستان اکران می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر اجرایی جشنواره عمار در خراسان رضوی:
جشنواره عمار در افغانستان اکران می‌شود
دبیر اجرایی جشنواره عمار در خراسان رضوی گفت: ششمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار با تعامل فرهنگی دو کشور ایران و افغانستان کلید خورد.

خبرگزاری فارس: جشنواره عمار در افغانستان اکران می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، احسان مینایی در مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار با تعامل فرهنگی دو کشور ایران و افغانستان کلید خورد، اظهار کرد: در این بخش از جشنواره بیش‌از 900 عنوان اثر بین‌المللی داریم که تعدادی از آنها در مرکز تبیان کشور افغانستان اکران می‌شود. دبیر اجرایی جشنواره عمار در خراسان رضوی بیان کرد: ما به شدت در حوزه فیلم‌سازی از سوژه‌های مردم استقبال می‌کنیم و به دنبال نگاهی فراملی در سوژه‌یابی هستیم. وی تصریح کرد: در حوزه اکران به دنبال این هستیم که ورود گسترده‌ای داشته و هرجا که امکان اکران فیلم‌ ها با محوریت انقلاب اسلامی وجود داشته باشد اعم از مساجد، مدارس، حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی اکران داشته باشیم. ‌مینایی ادامه داد: قالب‌های این جشنواره انیمیشن، مستند، فیلم داستانی، کلیپ و ... است و کار ویژه جشنواره امسال فعالیت در معرفی شهدای مدافع حرم است، همچنین در این بخش از جشنواره بیش از 60 اثر اکران می‌شود. گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تقدیر به عمل آمد.

94/11/03 - 10:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن